17 Mart 2017 Cuma

İmage Skin Care Ormedic Dengeleyici Temizleme Jeli

Merhaba 👋
Akşamları cildimiz arindirmadan uyumuyoruz öyle değil mi 💗 🎀
@imageskincaretr Ormedic dengeleyici yüz temizleme jeli makyajı ve makyaj kalıntılarını çok iyi temizliyor.
Benim gibi kuru ve hassas bir cilt yapısına sahipsiniz mutlaka bu ürünü evinizde bulundurmalisiniz.
Temizleme jeli cildin pH’ını dengeleyerek toniğe duyulan ihtiyacı ortadan kaldırıyor. (3 Aydan bu yana hiç tonik kullanmadım)
Içerisinde; Fransız papatyası, yeşil çay ve zengin mango özü var. Doğal içerikli ürünlere olan aşkımı bilmeyen yoktur heralde.
İçeriği tertemiz miiis 🍀




Normalde temizleme jelleri yüzümü hışır hışır kuruturken bu jel cildin yumuşak, nemli, doğal ve temiz görünmesini sağlıyor. (2 akşamda bir kullanıyorum)
Unutmadan ekleyeyim nu güne kadar siyah nokta oluşumunu engelleyen tek temizleme ürünüm bu oldu ✌ 🌹
Malesef çok araştırmama rağmen online satış yapan hiçbir sitede ürünleri bulamıyorum 😣
Sadece firmanın online  sayfasında bulunan yetkili  eczanelerde ürün satışı mevcut. Bu da ürünlere ulaşımı zorlaştırıyor

6 yorum:

  1. çekici duruyor..doğal içerik ve ph dengeleme..teşekkürler yazı için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek dez avantajı Fiyatlarının biraz yüksek olması. Normal sartlarda kullanilabiecek en güzel markalardan biri 🤗

      Sil
  2. Jel temizliyecileri seviyorum güzele benziyor:))

    YanıtlaSil
  3. Canım şu kadarını söyleyeyim tüm temizleyiciler bir yana bu bir yana 🤗

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....