26 Nisan 2017 Çarşamba

Procsin Siyah Maske (Aktif Karbon Soyulabilen Maske)

Merhaba bugün ilk defa bir siyah maske denedim. (AKTİF KARBON SOYULANİLEN MASKE)




PROCSIN  ürünlerinin kokusu görseldeki gibi tam anlamıyla  çiçek bahçesini andırıyor 🌸
Çin malı ürünlerden ise içeriğinden emin olduğunuz ürünlerini cildiniz için kullanmanızı tavsiye ediyorum.
 O nedenle de Procsin Siyah Maskeyi gönül rahatlığı ile uyguladım. ♡
İçeriğinde doğal polifenoller, çinko, kalsiyum ve potasyum mineralleri ve vitaminler bulunuyor. O nedenle de cidinize zarar verebilecek hiçbir bilesen yer almıyor.


Uygulamayı bir fırça yardımı ile yapmanızı tavsiye ederim aksi halde tırnaklarınızın içine bulaşabilir. Maskeyi haftada 1 veya 2 defa uygualmanızı tavsiye ederim.
Ben maskeyi cildimde ort. 25 dk kadar beklettim.(anca o kadar zamanda kurudu)
Daha sonra dikkatlice soymaya çalıştım.
Burun ve çene bölgemdeki ayva tüyleri biraz yoldu.
O nedenle maskeyi soyarken biraz daha temkinli olup daha yavaş soymanızı tavsiye ederim. ♡
Burun bantları kadar çok siyah noktaları temizlemedi ama cildimde bir ferahlama hissettim. 🤗

Fiyatına gelecek olursak #gratislerde 59.90 fakat indirim dönemlerinde 24.90 a düştüğünü gördüm. İndirim dönemlerinde kesinlikle şans verilebilecek bir ürün 🍀

37 yorum:

  1. Maskeyi çok öven oldu ama siyah nokta pek temizlemiyor gibi bu maskeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım siyah noktalara pek bi etkisi olmadı ama cildin daha yumuşak ve parlak görünmesini sagladı.

      Sil
  2. Ilginc bir urun cok merak ediyorum 💘

    YanıtlaSil
  3. Ilginc bir urun cok merak ediyorum 💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrt canım renginden dolayı fazlasıyla ilginç ama kokusu çok güzel. 🤗

      Sil
  4. Bu aralar çok sık karşılaştığım maske :) İndirim döneminde bakayım, emeğinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer çok fazla siyah nokta sorununuz varsa çok etkili olmayabilir. Fakat cildi ferahtatip canlılık kazandırıyor.

      Sil
  5. Siyah noktaları temizlese iyi olurdu:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bende çok umitlenmistim fakat çok etkili olmadı anca yarı yarıya temizleyebildi.

      Sil
  6. eczanelerde marketlerde vs pek çok yerde görüyorum bu black mask nesnesini..teşekkürler yazı için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu aralar cok meşhur bende çok merak ettigim için bi tane edinmek istedim ama çok da olmazsa olmaz bir ürün değil 🤗

      Sil
  7. Hep böyle hevesleniyorum siyah maskeyi yapanlara ve sonrasında cildi tertemiz olanlara.İndirim dönemini takip edeceğim. Merakla bekliyorum. Sevgiler Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep özeniyordum canım en sonunda dayanamayıp bi tane alıverdim bende 🤗 🌸 💜

      Sil
  8. Eline sağlık :) Ama ben bu tür maskeleri pek sevmiyorum. Hem küçük tügleri yolduğu için hemde yüzüm hassas benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yazıda da bahsettiğim gibi kalın ve sert sürülürse malesef tüyleri yoluyor. Benim de cildim çok hassas tüm yüzüme uyguladığım için çok pişman oldum sonraki uygulamaları sadece T bölgeme yaptim 🤗

      Sil
  9. Bu aralar çok duyuyorum bu maskeyi merak ediyordum. Güzel bir yazı olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. merak ettiğim bir maskeydi, indirim kaçırmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  11. Bu maskeleri çok merak ediyorum ben de. En kısa zamanda ben de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim dönemlerinde kesinlikle şans verilebilecek bir ürün 🍀

      Sil
  12. Ayy böyle şeylerden hiç anlamıyorum ki ben :( Bir kere maske kullanmışdım. Yıllar önce pembe maske çıkmışdı hani. Türkiyeden aldırmışdım bir de. Aslında çok problemli cildim olmasa da heveslenmişdim işte. Her halde reklama inanıp bir mucize bekliyordum. Kullanınca cildimde çok bir fark görmeyince yarım bırakmışdım :) Vallahi şunu anladım bakım falan da sabır isteyen bir şey :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok büyük cilt problemleri yaşamadığım için maskeleri çok sık kullanmıyorum ama kendimi tatmin etmek için olsa gerek 15 günde bir de olsa bir maske uyguluyorum 🤗

      Sil
  13. Olumsuz yorum okumadım bu ürün hakkında. siz de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  14. Şu siyah maskeyi hery erde görüyorum ama denemeye korkuyorum. Özelikle o tüyleri yolması konusundan çekiniyorum. Kaleminize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskeyi ciltten çekerken sert bi şekilde çekersen tüyleri yolar malesef. Biraz dikkatli olmak gerekiyor yani 🤗

      Sil
  15. Kımısı de o sıyah maskeyı hıc onermemıs, Düşünveler içerisindeyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık kullanımda fyada çok zarar verebilir fakat haftada bir veya 10 günde bir kullanırsanız bir zararinin olacağını düşünmüyorum 🤗

      Sil
  16. cikarirken biraz acitiyormus !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. T bölgesinde herhangi bir ağrı olmuyor fakat tanka bölgesinde dikkatli olunmazsa biraz can yakıyor 🙈 ☺

      Sil
  17. Bu maskeyi çok gördüm ama okuduğum ilk yorum sizinki oldu.Gözenekleri temizliyor mu peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da yazdığım gibi canım iyi bir burun bandı kadar temizleniyor ama cildi yumuşacık yapıyor 🤗

      Sil
  18. Merak ettiğim bir üründü. Bant kadar çıkarmıyorsa, biraz daha bekleyebilir benim için. bu arada ben de sizi takibe aldım ^.^

    YanıtlaSil
  19. Evet canım halâ almadiysan iyi bir araştırma yaptıktan sonra almanı tavsiye ederim 🤗

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....