25 Haziran 2020 Perşembe

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar...
Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken Taksim Pazar sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu.

Ben son alışverişimde 3 cantayi 75 liraya aldim inanilir gibi degil.
Ve cantalar elime ulastiginda cantalarin katilesine inanamadim!

Taksim Pazar

Bu fiyata bu kadar guzel cantayi bir arada gormek inanılmaz. Bundan sonra cantalarimi alacagim tek adres olacak Taksim Pazar sitesi.
Ayrica kiyafetlerin kalitesi de mukemmel yakinda kiyafet alisverisim ile ilgili ayrıntılı bir yazi gelecek.




Dogruyy soylemek gerekirse siparis verirken acaba? Demedim degil. Sonucta ilk defa siparis verdigim bir siteydi ve fiyatlar cok uygundu.
Guzel bir ürün gelme ihtimali benim icin %40 dolaylarindayken simdiden sonra Taksim Pazar sitesinden yapacagim her alisveriste beklentim %100 olacak.Bunlar dışında  elbise ve ve t-shirt'lerde de mukemmel indirimler var 💞





Kalite konusuna değinmiyorum bile fiyat kalite dengesi çok  çok  iyi.
Bence sizlerde Taksim Pazar sitesini kesfe çıkmalısınız.
Ama büyüsüne bi kapıldınız mi hergün  alisveris yapmak istiyorsunuz benden soylemesi 😅 Benim size tavsiyem ise alin aldirin olur bundam boyle sadece. 💞

2 yorum:

  1. Çok güzeller güle gülle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. hello dear sir/madam
    I read your blog Indirimli Alışverişfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....