19 Haziran 2020 Cuma

Temizlik Zamanı

Günaaaydıın 🤩 Gün anneler icin her zaman erken başlıyor madem biz de sabah erkenden temizliğe başlarız. 😄 Bugün banyo temizligine sardım ve uzun zamandır gördüğüm fakat yeni deneyinleme fırsatı bulabildigim bir ürün ile temizlik yaptim banyoda.





@dussilturkiye duşakabin temizlileyici olarak ürettiği ürünü ben duşakabinin cam ve tüm metal yuzeylerinde kullanmakla birlikte musluklarda da kullandim ve kireç lekelerinde sonuçtan gayet memnun kaldim. 




Küf sili ise duşakabinin bitim yerlerinde olusan sabun artiklari ve banyonun ıslanan köşelerinde kullandim tertemiz oldu her yer guzel bi beyazlatma ozelligi var doğrusu 👍 2 ürünü de gayet başarılı buldum migros, koçtaş ve rossmann larda satışı mevcut. Bununla birlikte trendyol ve hepsiburada sitelerinde onlina satışı da mevcut. Bi sonraki market alisverisimde sepetime kesinlikle duşsil derz sil ürününü ekleyecegim çünkü bu iki üründen gercekten de cok memnun kaldim. Hepinize sağlıklı gunler diliyoruum 🌿 #temizlik #hijyen #temizlikfikirleri #temizlikzamanı

1 yorum:

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....