2 Haziran 2017 Cuma

LİMON KABUĞU MUCİZESİ

Limon kabuğu neden özellikle eklem ağrısına iyi gelir?

Limonda bulunan yararlı besin maddelerinin neredeyse yarısı limonun kabuğunda bulunuyor ve biz kabukları hooop çöpe atıyoruz. Ancak limonun kabuğunu attığınızda aslında sağlığımıza iyi gelecek ve hatta eklem ağrısıyla mücadele edecek bir mucizeyi de atmış oluyoruz.
Limon kabuğunda bulunan esans yağlarının kan damarlarını rahatlatıp ağrı hissini önemli ölçüde azaltan iltihap sökücü bir etki yaparak eklem ağrılarını azalttığı biliyor muydunuz?


Limonun kabuğu, kan damarlarını yatıştıran  özelliklere sahip zengin özlü yağlarla doludur.
Peki limon kabuğuyla eklem ağrıları nasıl tedavi edilir?
İşte malzemeler:
zeytinyağı, 2 limon,
küçük bir kavanoz, Temiz bir sargı bezi

Hazırlanışı:
Limon kabuklarını kavanozun içine koyun ve kabukları tamamen kaplayacak kadar zeytinyağı ekleyin.
Kavanozu sıkıca kapatın ve karışımı iki hafta kadar bekletin.
İki hafta geçtikten sonra, karışımınızı sargı bezinin üzerine dökün ve ağrı duyduğunuz bölgenin üzerine yerleştirin. Tavsiye edilen bu tedaviyi gece uygulamaniz
Çünkü gün içinde çok hareketli oldugumuz icin etkiyi net goremeyebiliriz.
Merhem biz uyurken cilde iyice işleyebilir.
 Herkesin evinde var olan malzemeler ile uygulaması kolay bir formül bence denemekten zarar gelmez.

46 yorum:

  1. Bilmiyordum: ) limon kabuğu rendeli keki severim işe yarar mi ki :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kekte de çok güzel oluyor ama bunu da denemek gerek diye düşürüyorum 🤗

      Sil
  2. peki bu karışım ne kadar saklanabilir acaba .... denemekte fayda var... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük bir kavanozda yaparsanız bitirene kadar kullanabilirsiniz. 🤗

      Sil
  3. İlk defa duydum öok teşekkürler paylaştığın için

    YanıtlaSil
  4. ilk defa duydum mutlaka deneyecegim. bolgi icin tesekkur ediyorum

    YanıtlaSil
  5. Denemek lazım aslında ne varsa bitkilerde meyvelerde sebzelerde var çok yardımcı bir yazı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum canım. Tüm mucizeler bitkilerde saklı aslinda 🤗

      Sil
  6. Mutlaka deneyeceğim.Öneriniz için çok teşekkür ederim;)

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim sağlıklı günler dilerim 🤗

    YanıtlaSil
  8. Aa hiç bilmiyordum teşekkürler, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. Nasilda her nimette fayda varda bilmiyoruz bize aktardigin icin teşekkürler canim

    YanıtlaSil
  10. Bu yazıyı hemen anneme okumalıyım 👍🏻 Çok faydaşı bir bilgilendirme olmuş. Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  11. Ben limon kabugunu çayda seviyordum ama bu daha iyimis 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha o da güzel tabi😁 ama bu şekilde değerlendirmek daha faydalı olabilir 🙆

      Sil
  12. çok faydalı bir yazı olmus bilmiyordum :))

    YanıtlaSil
  13. İlk defa duydum 😊 Bitkilerin iyileştirici özelliğine çok güveniyorum anneme göndereyim yazını denesin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedikten sonra sonuçları benimle paylaşırsanız sevinirim 🤗

      Sil
  14. tırnak ve cilt bakımında kullanıldığı biliyordum ama bunu ilk kez duydum. Benim de ara ara eklem ağrıalrım oluyor, aklımda bulunsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir kösede bulunmasi gereken bir tarif canım 🤗

      Sil
  15. Limonu ben her türlü yerim çok severim.Kaynatırım kabuğu ile kendisini çok güzel rahatlatır sinirleri gevşetir.ferahlatıyor.Bu eklem içim olan kürde iyiymiş.Teşekkürler güzel bilgi için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle limomun kullanım alanları çok geniş 🤗 Rica ederim faydalı olabildiysem ne mutlu bana 🤗😙

      Sil
  16. not aldım ve paylaştım, teşekkürler bilgilendirme için, oldukça kolay bir tarif denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  17. İlk defa duydum ve etki eder mi diye merak ettim, teşekkür ederim paylaşım için deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denerseniz mutlaka yorumlarınızı bekliyor olacağım 😘

      Sil
  18. Limonun her yeri ayrı bir fayda..Suyu,kabuğu hatta çekirdeği.Çekirdekle limon üretimi bile yapılabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnaım hakışın Allah in bir mucizesi limon 🤗

      Sil
  19. Limonun cok yonlu kullanim alanlari var gercekten! Bilgilendirici bir yazi cok sevdim tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rİça ederim faydalı olabildiysem ne mutlu bana 🤗

      Sil
  20. Çok yararlı oldu canım böyle bir etkisi olduğunu bilmiyordum:))

    YanıtlaSil
  21. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim:) Bu eklem ağrılarından benden cok ceken yoktur heralde:( İlk kez boyle bir yontem duydum degerlendiricem :) bi an önce . Takipteyim Ben de bekliyorum muhakkak<<http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneseniz mutlaka yorumlarınızı bekliyorum. Eklem ağrıları ciddi anlamda başa bela. Çok geçmiş olsun.
      bende hmeen bloğunuzu incelemeye geliyorum 🤗

      Sil
  22. Cilt için birçok faydası olduğunu duydum ama eklem ağrılarına iyi gelmesi beni şaşırttı. Paylaşım için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limom her derde deva diyebiliriz 🤗 rica ederim faydalı olabidiysem ne mutlu bana 🤗

      Sil
  23. zaman zaman gerilim tipi baş ağrısı yaşıyorum mutlaka deneyeceğim

    YanıtlaSil
  24. Limonu severek tüketirim ama bu kadar faydalı olduğunu bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Çoğu meyve ve sebzenin bizim bildiğimiz faydaları dışında birçok faydası var 😊

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....