10 Haziran 2017 Cumartesi

Ottoman Body Yüz ve Vücut Maskesi

Çok sevdiysem demek kiii 🤗
Kutuyu yarıladım bile 😇
Ottoman Body yüz ve vücut maskesi son zamanlarda denediklerimin en iyisi diyebilirim 👍




İçeriğinin temiz olması da ürünü gönül rahatlığı ile kullanmamı sağlıyor 🍀
Peki içeriğinde neler var;
☄Çay ağacı yağı,
☄Tamannu oil,
☄Çörekotu yağı,
☄Aynısefa ekstratı,
☄Kayısı çekirdeği yağı,
☄Allolton bitkisi özleri yer almaktadır.
Kullanım şekli ise;
 Temiz cilde ozellikle T bölgesini  maskeyle kaplayınız. Ort. 15-20 (Benim gibi Kuru ciltliyseniz 10-15 dk)dakika kurumasını beklemelisiniz. Daha sonra da ılık su ile durulama gerektiriyor.
Sonrasında uygulama yaptığınız bölgeyi yumuşak bir havlu ile kurulayın günlük kullandığınız nemlendirici ile cildinizi nemlendirmelisiniz. 🤗
Ürünün fiyatına gelecek olursak 47 tl. 🌸

18 yorum:

  1. Aman Allahım ambalajına aşık oldum <3

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler bu çay ağacı yağını bu aralar çok duyuyorum gerçekten 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım son zamanlarda özellikle akne tedavisinde çok kullanılan bir yağ 🤗

      Sil
  3. Ambalajının rengine bayıldım ben :)) Merak ettim bitanemm, mutlulukla kullan <3 :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü instagramda görüp merak ediyordum. Kuru ciltlisin ve beğendiysen ben de deneyebilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrt canım başarılı bir ürün fakat tüm yüzüme uygulamıyorum. Yukarıda da yazdığım gibi sadece T bölgem için kullanıyorum 😊☺

      Sil
  5. İçerisindeki yaplar oldukça faydalı yaplar ve sonuç alınacak bir ürün olması başarılı 👍

    YanıtlaSil
  6. İçeriği çok iyiymiş denemeye değer 😍

    YanıtlaSil
  7. ben de içeriğini çok beğendim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Dogal icerikli ürünler her zaman bir adım önde 😊

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....