24 Mayıs 2017 Çarşamba

Ceradolin -P Nemlendirici Krem İle İlgili Deneyimlerim


Herkese merhaba 🤗
Birkaç haftadan bu yana içim içimi yiyor fakat bir türlü bloga yeni yazı ekleyemiyorum.
Beni tanıyanlar bilir şuan 8.5 aylık hamileyim ve bu halde ev taşımak zorunda kaldım.
Hak verirsiniz ki bu durumda ev taşımak özellikle de evi yerleştirmek çok mu çok zor.
Bugün dayanamayip sizler icin küçük bir blog yazısı yazmak istedim.
Eminim ki karma - yağlı cilde sahip olanlar yaz aylarında nemlendirici krem kullanmiyordur. Fakat benim gibi kuru ve hassas cilde sahip olanlar eminim ki gece cilt temizlilklerini yaptıktan sonra ciltlerini nemlendirmeden  uymuyordur.


Gelelim bugün bahsedeceğim ürüne;


Ceradolin - P kuru ve hassas ciltler için formüle edilmiş bir krem.



🔹Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesi kullanımı için uygundur.
🔹 Lazer veya peeling sonrasında kullanıma uygundur (cilde harekat bir nem veriyor.)
🔹Cildi çevresel etkenlere soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı karşı korurken cildin kış aylarında kuruyup çatlamasını engelliyor.
🔹El - ayak kremi olarak kullanılabilir. (Tırnak bakımında da çok başarılı etki sağlıyor) 💅
🔹Bebek ve çocukların vücutlarında, bez bölgelerinde kullanıma uygundur.(bebeğim doğduktan sonra poposuna deneyeceğim çünkü gerçekten güvendiğim bir marka 👍)
🔹Paraben içermeyen koruyucu kullanılmıştır. Bu da markaya olan güvenimi birkez daha arttırdı.
Fiyatına gelecek olursak her sitede farklılık gösterse de benim aldığım sitede fiyatı 40 liraydı.
Umarım yazım sizler için faydalı olmuştur.
Hepinize sağlıklı günler diliyorum 💕 💕

32 yorum:

  1. Bu ürününü bilmiyordum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Kuru bir cilde sahipsen denemeni tavsiye ederim canım 😘

    YanıtlaSil
  3. Özellikle kışın bana çok yardımcı olmuştu 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hamilelik doneminden okşa gerek ekstra bi kuruluk hissi var. O nedenle de kullanmaya devam ediyorum 🤗

      Sil
  4. Benim de karma bir cildim var. İlk alışverişte ben de slıp, deneyeceğim. Çok teşekkürlet

    YanıtlaSil
  5. Yaz gelse de cildim o kadar hassas ki nemlendiricisiz geriliyor. Yeni evin hayırlı olsun. Güle güle otur.

    YanıtlaSil
  6. Cildimi nemlendirmek gerçekten çok zor oluyor :(( Bunu denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  7. Cildim karma olurmu acaba bana denemekte fayda var😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinin kuru olan bölgelerine uygularsan cildin nem dengesini sağlamış olursun canım 😙

      Sil
  8. vücut losyonunu kullanmıştım bu markanın güzeldi, nemlendiricisini de denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kullanmıştım o da çok başarılı bir ürün🤗

      Sil
  9. Ne güzel bir ürünmüş teşekkürler bu bilgiler için 😍

    YanıtlaSil
  10. Kolay gelsin canim krem iyimis :)

    YanıtlaSil
  11. Bu urunu daha once duymamistim. Ama guzel bir urune benziyor :)

    YanıtlaSil
  12. yararlı bir yazı olmuş güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  13. Uzun süredir güzel bir nemlendirici yüz kremi arıyordum tavsiye için teşekkürler bir bakacağım 😊

    YanıtlaSil
  14. Bu krem gönül rahatlığıyla kullandığım ender ürünlerdendir:))

    YanıtlaSil
  15. Bu markayı bende kullandım gerçekten bana da iyi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın neredeyse tüm ürünleri başarılı 👌 👍

      Sil
  16. Yapısını,kokusunu çok severek kullanmıştım bende ;)

    YanıtlaSil
  17. Benim cildim de çok kuru ve krem kullanmadan yapamayanlardanım :) mutlulukla kullan bitanemm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı durum hakim canım. 2 gün krem kullanmazsam yüzüm hışır hışır oluyor malesef.

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....