23 Nisan 2017 Pazar

Seranem Nemlendirici El Bakım Kremi


Hamilelik etkisiyle mi yoksa mevsimsel gecis nedeniyle mi bilmem ama ellerim çok fazla nem kaybetmeye başladı.
Bende #Seranem Yoğun Nemlendirici, Onarırcı ve Besleyici El Bakım Kremini kullanmaya başladım 🤗



Daha önce Ceradolin su bazlı losyonu da kullanmıştım ondan da çok memnun kalmıştım. Bu ürün de beklentimi fazlasıyla  karşıladı 👍

Yoğun nemlendirici el bakım kremi bileşimindeki anti-aging etkili içeriğiyli elleri  nemlendirirken cildin  onarılmasına yardımcı oluyor.
İçeriğine gelecek olursak:
▫Glikosil seramid
▫Saf  deodorize argan yağı
▫Cildin doğal lipid dengesini koruyan mikroemülsiyon alkil glukosit
▫Cildi koruyan ve yumuşatan biolipid türevi.♡

14 yorum:

  1. Güzel bir kreme benziyor :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ceradolin en beğendiğim cilt bakım markalarından biri. Kesinlikle tavsiye ederim. ♡

      Sil
  2. Bu markayı daha önce duymamıştım. Aklımda olsun el kremi gerçekten önemli ❤️😌😉 Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece el kremi değil yüz ve vücut losyonları da çok başarılı 👌 🤗

      Sil
  3. Benim Ellerimde oldum olası egzama var canım ama bir arkadaşımdan duydum hiçbir cilt sorunu yokken hamile kalınca ellerinde aşırı kuruma çatlama yaralar oluşmaya başlamış. Hamilelik vücudu çok değiştiriyor gerçekten. Benimde hamilelik döneminde elimdeki egzama geçmişti doğumdan sonra geri geldi😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de saçlarımda egzama oluştu cildim ekstra kurudu. Diren sibel diyorum son 5 6 hafta 🤗

      Sil
  4. Cok severek kullandigim ve bitirdigim bir urun💘

    YanıtlaSil
  5. Bu kremin hem kokusunu hem de nemlendirme özelliğini çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....