7 Mart 2017 Salı

Saç Bakımına Dair

Merhaba bugün  @sac_ha_dair  bakım ürünlerini anlatmak istiyorum.
Kitoko sac bakim ürünlerinin küçük boylarını son bikac ayda deneme firsati buldum.
Ve kısa zamanda  waoow dedirtti resmen.



               Yorumlarıma ilk olarak Essencial keratin maskesi ile başlamak istiyorum.


🌸 Ürün saça keratin yükleyerek saçların daha parlak ve sağlıklı görünmesini sağlıyor, uzun vadede yanlış uygulamalardan dolayı zarar görmüş saçları canlandırıp yipranmalari  onarmayı ve kırılmaları minimuma indirmeyi vaadediyor.

Ben ürünü ort. 10 defa kullandim (30ml.) ve etkisini bariz bir şekilde gördüm.
Saçlarımın her zamankinden daha parlak görünmesi beni mutlu etti.
Ayrıca   ürün saçlarımı yumuşacık yaptı  (Saçlarımda en şikayetçi olduğum nokta aşırı mat oluşu)  
Bu arada Maskenin tam boy ürün fiyatı (150 ml) 100  lira 😊


               2. Olarak Essencial keratinli şampuandan bahsetmek istiyorum.

Saçlarım uzun olduğu için şampuanı sadece 2 yıkama kullanabildim. 
Tabiki de 2 uygulamada saçlara mucizevi bir şekilde etki etmiyor ama saçlarımda olumsuz bir duruma da neden olmadı. (Dökülme kepeklenme kabuklanma vs.)
Yoğun bir uygulama sonucu saçlara başarılı bir şekilde canlılık verebilecegini düşünüyorum.


3. Olarak ise en en eenn beğendiğim ürün olan Kitoko Argan Yağından bahsetmek istiyorum.



Argan  yağına karşı çok büyük bir merakım var. Ve türlü türlü markalar denedim. En pahallarından en ucuzlarına kadar çoğunu denedim ve denedigim yaglar arasında ilk 3 te olabilecek bir ürün oldu bu
Ben yağı banyodan sonra nemli saçlarıma uygülüyorum (ort. 10 damla kadar)
Uygulamadan sonra saçlarımı daha rahat tarayabiliyorum(tararken çıtır çıtır sesler gelmiyor)
Daha sonra kurutma makinesi ile saçlarımı kuruttugumda saclarımın kuru görünmemesi sağlıyor.(nemi saçın içine hapsediyor)
Saçlarımda düzleştirici/maşa kullandığım zamanlarda da düzleştirme işleminder sonra yeniden bu üründen birkaç damla saçlarıma uyguluyorum saçlarımın kaybettiği nemi geri kazanmasına yardımcı oluyor.

Elimdeki maske/şampuan stoğum bittikten sonra  ürünlerin tam boylarını almayı planlıyorum 😊
Saçlarım çok yıpranıyor ne yapsam kendine gelmiyor diyorsanız   @sac_ha_dair     sayfasına bir göz atın derim.
(ürünler Fransa menşei 'li araştırdığım kadarıyla da gayet güvenilir ürünler) 

2 yorum:

  1. ben hiç bakmıyorum saçıma yaaa..:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben saçlarımı çok seviyorum. Ama malesef bu aralar o beni pek sevmiyor uclarim çatal çatal olmaya başladı 😐

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....