6 Mart 2017 Pazartesi

Farmasi At Kestanesi Balsamı

Yeni bir haftaya başlıyorken sizlerle en sevdiğim ürünlerden biri olan Farmasi at kestanesi balsamından bahsetmek istedim.
Gördüğünüz üzere stok üzerine stok yapıp her indirimi degerlendirip at kestanesi balsami almaya hunharca devam ediyorum.
Geçen sene sevgili @mervelifarmasili denenem için büyük boyundan hediye olarak göndermişti.
Açıkçası başlarda çok da ümitlenmeden migrenim tuttuğunda ufak ufak şakaklarıma sürmeye başladım. 
Sürdükten sonra başımda bir zonklamayla birlikte büyük bir ferahlık ardından rahatlama hissi oluşturdu.  Elbette bu geçici bir çözüm çünkü ürün mentollü olduğu için uçucu bir etkiye sahip yaklaşık 15-20 dk kadar bir ferahalama sağlıyor bu bile insanı mutlu etmeye yetiyor (migreni olanlar beni çok iyi anlayacaktır)
Bunun dışında boynumda lise yıllarında ders çalışmayla baş gösteren bir düzleşme sorunu var.  Çoğu zaman şiddetli bir şekilde sancı yapabiliyor. Merhem tarzı ürünlerin hiçbir faydasını göremediğim için bu ürünü kullanma yoluna gittim ve gerçekten başarılı sonuç aldım.


Geçenlerde kayınvalidem varisleri ve ayağındaki damar tıkanıklığı için ne kullanırsa kullansın fayda göremediğini söyleyince at kestanesi balsamını kullandırdım. (6-7 gün kadar kullandı)
Ağrılarının hafifledigini ve çok rahatladiginı söyleyince ürünün adını her derde deva olarak değiştirdim 😄

Subat ayinda indirimde olduğunu görünce ×2 Double Effect olanından  @farmasieses sayfasından 2 tane sipariş ettim. (Birini kayinvalidem için ötekini de kendim icin)


Bu arada ürünün saydığım rahatsızlıklar dışında farklı konularda da başarısının olduğunu okudum. 
Farması online sayfasindan sizler için ürünün diğer etkilerini not aldım.



* 2 kat etkili double masaj jeli özellikle fıtıkların dayanılmaz ağrılarında çok etkilidir.
* Gergin ve hasar görmüş  ayak ve bacaklara bakım yapar.
* Yorgun, şişmiş ve damarları genişlemiş olan ayakların bakımında önerilir
* Yorgunluktan, zedelenmelerden, şişkinliklerden ve romatizmadan dolayı oluşan ağrıları hafifletir.
* Ağır ve yorucu işler sonucu meydana gelen ağrıları gidermek, genişlemiş damarlar, varisler, şişkinlikler ve romatizmal rahatsızlıklarda önerilir.
* Gece ayaklarda oluşan uyuşmaların giderilmesinde önerilir
* İltihap giderici özelliği sayesinde kaslarda kramp oluşmasını engeller.
* Kuru ciltleri nemlendirir.

Diğer etkileri de bunlar ben bu konularda da başarılı olabileceğini düşünüyorum tecrübe ile sabittir.
Bu arada indirimden tanesini 20 liraya aldım. Çok kullanışlı ve bereketli bir ürün ben 7-8 aydır sabah aksam elimden düşürmeme rağmen 1 kutuyu bitiremedim halâ 🤗
Biliyorum biraz uzun bir yazı oldu ama umarım sizler için faydalı olabilmisindir 🤗 

4 yorum:

  1. Farmasi ürünleri bir numara :)

    YanıtlaSil
  2. ne çok farmasi görüyorum blglarda bu ara merak etmeye başladım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hiçbir ürününü kullanmasan da bu ürünü mutlaka evinde bulundurmalisin

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....