3 Mart 2017 Cuma

İpek Naturel Alışverişim

Merhaba 👋
Bu hafta yapmış olduğum bir alışverişi sizlerle paylaşmak istedim.
ipek naturel sitesinden çarşamba günü verdiğim siparişim bugün elime ulaştı.


Siparişimde bulunan ürünler cam kavanozlarda olduğu için yolda kırılır mı diye korkmadım desem yalan olur.


Ama ürünler o kadar güzel paketlenmişti ki bıçakla dahi zor açabildim paketi 😄


Alışverişin detaylarına gelecek olursam da uzun zamandır çok merak ettiğim hindistan cevizi yağı ve %100 doğal deodorant taşı aldım.


Hindistan cevizi yağını ne watsons ne de gratis raflarında stoklarda bulamıyordum.
Bende amaan muhtaç mıyım onlara (!) diye düşündüm ve bitkisel ürün satışı yapan siteleri araştırmaya başladım.
İpek Naturel sayfasını görünce de denemek istedim.
Gebelikte içerisinde hangi bileşenlerin bulunduğunu bilmediğim ürünleri cildime sürmektnse içinde ne olduğunu bildiğim bir ürün kullanmak istediğim için hindistan cevizi yağına yöneldim.

Kavanozu açar açmaz yayılan kokuyu alınca survivor a katılıp kokonat toplayıp yiyeim gelmedi desem yalan olur 🙊😄
Umarım çatlak oluşumuna karşı etkisini de görebilirim 💁
Fiyatına gelirsek de 37.50 

Aldığım 2. Ürün ise 

D.Life Doğal deodorant taşı oldu.
Diğer market ürünlerinin içerikleri malum.
Alüminyum vs. Kimyasallar...
Gecen ay Gratisten denemek için  sebamet deodorant (roll on) almıştım fakat terlemeye karşı çok etkili olduğunu göremedim malesef.
Bende baska iyi içerikli ürünler aramaya koyuldum ve tuzdan oluşan bu deodorant taşları ile karşılaştım.
Normal deodorantların aksine içeriği tertemiz.
Umarım performansından da memnun kalırım.
Fiyatı ise 22.00 lira.

Sitenin alışveriş seçeneklerine gelirsek 
Alışverişlerinizde 5 lira bir kargo ücreti var ve istediğiniz ödeme şeklini seçebiliyordunuz.  (Kredi kartı, havale, kapıda ödeme)
Bu seçeneklerin tümünün var olması siteye olan güvenimi arttırdı. ♡
İyi ki de guvenmisin çünkü alışverişim sırasında İpek Naturel e güvendiğim için hoc m hiç pişman olmadım.
İhtiyaç duydukça çoğu ürünü bir arada bulabileceğim bir site keşfetmiş olmak beni çok mutlu etti 🤗


3 yorum:

  1. Hindistan cevizine bayılıyorum, yağı da süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok guzel 😍 Birkac güne bitcek malesef 😣

      Sil
  2. hindistan cevizi yağıyla yeni tanıştık sayılırbir kaç ay oluyor. 6-7 şişe almıştık hepsi bitti bile..

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....