27 Kasım 2017 Pazartesi

Vileda Windo Matic Şarjlı Cam Temizleyici




     Merhaba 👋 bugün sizlere  her eve lazim diyebileceğim bir üründen bahsetmek istiyorum.
Vileda windo matic şarjlı cam temizleyici uzun zamandır yurt dışında kullanılan fakat ülkemize yeni gelmiş bir ürün.

Bende ürünü ilk deneyimleyenler arasında olduğum için kendimi çok sansli hissediyorum.


Ürün benim gibi çalışan bayanlar için hayati büyük ölçüde kolaylaştıran bir ürün çünkü cam silmeye malesef vakit ayırmak benim için çok zor. 
Ama bu üründen sonra cam silmek benim için  daha eğlenceli bir hâl aldı. 



Ürün görselden de anlaşılacağı üzere 2 parçadan oluşuyor.
Gövde kısmınin içinde de depo haznesi yer alıyor. Bu hazne kirli suyu içinde biriktiriyor.
Dolduğunda kirli suyu dökmeniz yeterli. Ürünü hem yatay hemde dikey bir şekilde kullanabilirsiniz. Çok başarılı bir vakumlama gücü var. (Kullanınca ne demek isyediğimi daha iyi anlayacaksınız) Yani sözün özü şu ki ürünun kullanımı oldukça basit.



Yapmaniz gereken tek sey her zaman kullandığınız cam sili cama sıkıp windo ile kurulamak.
Artık gazete ile camları kurulamaya son diyorum 🤗😄


Ben windomatiğe bayıldımm çünkü müthiş bir kullanım kolaylı sağlıyor.
Ayrıca zamandan çok iyi bir şekilde tasarruf etmemizi sağlıyor ki bu bayanlar için çok çok önemli. Ürünü kablosuz olarak kullanma da ayrı bir rahatlık sağlıyor.  Şarj aleti ile şarj edip ürünü kullanıma hazır hale getiriyoruz. Gerisi windo matic in  işi 🤗
Ben windo maticten çok memnun kaldım  size de kesinlikle tavsiye ediyorum 💕 


4 yorum:

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....