26 Aralık 2017 Salı

Zoenka Forever Kanguru

Yiğit Kayra ile minik bir kaçamak yapıp bir avm turu atalım dedik.
Bebek arabası ile gezmek benim için büyük eziyet çünkü Yiğit Kayra beni görmediği zaman feryat figan ağlıyor.
Bizde çözümü kanguruda bulduk çünkü oğluşum ile yüzüne olduğumuz zaman çok daha güzel vakit gecirebiliyoruz. İstediğim zaman onu öpüp koklayabiliyorum. ♡

Kanguru almadan önce çok düşündük bel ağrısı yapar mı?
Oğlumu incitir mi? Sağlıklı mı?
En onemlisi de GÜVENLİ mi?
Bu süreçte çok araştırdık en iyisi olsun istedik.
En sonunda Zoenka kanguru yu almaya karar verdik.
Şuan için kurtarıcımız oldu çünkü bu sekilde Yiğit Kayra  ile çok daha eğlenceli vakit geçirebiliyoruz.
Oğlum hem beni hemde çevreyi izlediği için de sıkılmadan vakit geçiriyoruz.
Ürünün ozelliklerine gelecek olursak.
En önemlisi uluslararası kalça bozuklugu enstitüsünün önerdiği şekilde M şekline uygun tasarıma sahip olması.
Ayrıca %100 pamülkü kumastan üretildiği için oğluşum içinde terlemiyor. Omuz aşkları da çok konforlu olduğu için omuzlarım ağrımadan rahatça tasiyabiliyorum oğluşumu. 
Ürünün fiyatına gelecek olrsak şuan yilbaşına özel 189 liraya düşmüş durumda bence siteye goz atın. 

2 yorum:

  1. Cok ıyı bır ürün bnde bıkac yerde duydum. Memnun kalmamıza sevındım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence gün geçtikçe adı daha fazla duyulacak bir marka.😊

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....