15 Kasım 2017 Çarşamba

Özel Günler İçin Hediye Önerisi

Merhaba
Geçenlerde bizleri özel günlerde sevdiceğime, anneme, babama, kardeşime vs. ne alsam diye düşünmekten kurtaracak bir siye buldum.
 Hediye almak zor zanaat velhasıl. Ben bir yerden sonra tıkanıp kalıyorum 😄
 Böyle durumlarda da google dan hediye siteleri arayıp duruyorum.
Yine böyle bir zamanda (evlilik yıldönümümde☆14 kasım☆)
 Imdadima hediye rengi sayfası yetişti.
Eşimin metal arabalara karşı büyük bir hayranlığı var.
Ve evimizde minik bir araba koleksiyonu oluşmaya başladı 🙈
Bende onu en çok mutlu edecek şeyin bu tarzda bir hediye olduğuna karar verdim.
Hediye rengi sitesinde de o kadar geniş bir ürün yelpazesi ile karşılaştım ki hangisini seveceğime karar veremedim. 🙈
Sitede gezinince bu minnos nostaljik beyaz vosvosu gördüm ve buna vuruldum. ♡
İndirimde olduğunu görünce de hemen alıverdim.



Minnoş dediysem ebat olarak minik değil tabii ebatları bu tarz ürünler arasındaki en büyük boy. Ebatları ; 28 cm uzunluk / 19 cm yükseklik /16.5 cm ise derinligi var.




Dün arabayı eşime hediye edince o kadar mutlu oldu ki iyiki bu sayfayı keşfetmişim dedirtti.



Bu arada araba tamamen el boyaması o nedenle de benim için ayrı kıymetli 🤗
Ayrıca ürün kumbara olarak da kullanılabiliyor. Anlayacağınız cok fonksiyonlu ve özel bir hediye oldu bu güzel vosvos benim icin.
Ben çok sevdim peki ya siz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....