25 Ekim 2017 Çarşamba

Dermoskin Yüz Yıkama Köpüğü

🌼🌼🌼
 Herkese kocaman günaydınlar 🤗
Dermoskin  yüz yıkama köpüğünü yaklaşık 3 haftadir kullaniyorum ve sanırım artık görüşlerimi sizlerle paylaşabilirim

.
İlk olarak özelliklerini sizlerle paylasmak isterim;
🌼Makyaj ve yağ kalıntılarının ciltten atılmasını sağlıyor.
🌼İçerisinde bulunan argan yağı cildi temizlerken aynı zamanda nem kaybını önleyerek yüzün kurumasını engelliyor. 🤗
Ayrıca yüzünüzde çok güzel bir parıltı oluşuyor.
Ben kuru ve hassas bir cilde sahip olmama ragen cildimde bir kuruluk kaşıntı veya kızarıklık yaşamadım. O nedenle de genel itibariyle üründen memnun kaldım.
Zaten Dermoskin yıllardır severek kullandığım bir marka o nedenle markaya ve içeriğine güvenim sonsuz ve marka beni yine şaşırtmadı ve ürünün ne kadar başarılı olduğunu deneyerek görmüş oldum.  ♡

6 yorum:

  1. Köpük formdaki temizleyicileri seviyorum bunu da denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  2. çok guzel yazı olmuş canım :) bende bekliyorum bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hemen gelioyrumbende bloğuna 🤗😍

      Sil
  3. İçinde paraben,parafin,alkol var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. Ürün bu tarz zararlı kimyasallar içermiyor 😊

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....