11 Ekim 2017 Çarşamba

Dermoskin Nail Balsam

Merhaba bugün sizler ile Dermoskin nail balsam ile ilgili kısa bir sohbet edelim istedim.
Nail balsam ile 15 gün kadar önce tanıştım.
Ürünü 10 gün kadardir  deneyimliyorum.
Çoğu zaman kısa tirnaklarla gezmeyi tercih ediyorum çünkü tırnaklarım çok çabuk kırılıyor malesef.
Bu urun ile birlikte tırnaklarım daha güçlü ve daha bakımlı bir görüntüye ulaştı. 💙



Oje kullanmayan biri olarak söylüyorum sadece oje kullanarak bakımlı tırnaklara sahip olunmuyor tırnaklarınıza ve ellerinize gereken önemi gösterirseniz tırnaklarınız gayet bakımlı görünebilir 🤗
Ben bu bakım balsamını çok sevdim kokusu biraz kötüce ama güzelliğin bir bedeli olmalı 😄

2 yorum:

  1. Bu tarz ürünleri sıkça kullanıyorum oje kullanmasam da tırnaklarım çabucak kırılıyor bu ürün aklımda olsun güzelmiş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende oje kullanmayan biri olarak tırnak bakımıma önem veriyorum

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....