4 Şubat 2017 Cumartesi

Yine Yeni Bir Marka Deneyimi

Merhabalar herkese mutlu pazarlar diliyorum.
L'rouge propa ürünlerini ile daha önce tanışanınız var mı bilmiyorum ama ben bugüne kadar tanışmamış olanlar için kısaca bahsetmek isterim 🤗

Yine bir Türk firması yine bir Türk başarısı diyerek söze başlamak istiyorum 👏




 L'rouge Propa ait tüm ürünler Sağlık bakanlığı onaylı.
Çok korktugumuz     alkol,    paraben,    Sls,  gluten ve diğer kimyasal bileşenlerin hiçbirini  içermiyor.
Tamamen doğadan gelen ürünler, soğuk pres tekniği ile alınan yağlar içermektedir.
Ve tüm ürünler Dermatolojik testlerden geçip onaylanıyor.
Hayvanlar üzerinde kesinlikle test yapmıyor 🐇 ✅





 L'rouge Propa  allıklarından Candy Rose rengi var çok şeker bir pembe (kontrollü kullanılmazsa şeker topuna dönüşebilirsiniz aman dikkatli pıt pıt sürün 🤗)

Benim gibi doğal içerikli ürünlere meraklı olanlar

L'rouge Propa ürünlerine www.hepsipropada.com
Ve : 0216 327 86 00 telefon numarasından ulaşabilirsiniz 🤗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....