27 Şubat 2017 Pazartesi

Lr Classics Valencia parfüm

Uzun zamandır gebelik döneminde kullanabileceğim bebeğime zarar vermeyecek bir parfüm arayışındaydım.
Araştırmalarım sonucunda
#lr parfümlerini tene sıkılabilir tek parfüm markası olduğunu görünce denemek istedim.
LR classics #valencia 'nın kokusunun hafif olabileceğini düşündüğüm için denemek istedin (baharat aramaları icermediğine için)




Kokusu bana çok hitap eden bir koku değilmiş sıktıktan sonra anladım 🙊
Ağır olmayan fakat burunda buram buram artan ilginç bir kokusu var.
Tbai boyle ilginc hissetmemde gebeligin de etkisi var ama yine de parfüm sıkmak istediğim zamanlarda en azından sağlığım için zararlı olmayacak bir ürünü kullanmayı tercih ederim.
Çünkü LR parfümleri Özellikle yüksek parfüm yağı oranı ve
“Dermatest“ kontroller  nedeniyle belli standartlarda yer alıyor ve içinizin rahat etmesini sağlıyor 🤗
Sevgili   @lrperihandede    ye beni bu içerikle tanıştırdıgi için teşekkür ediyorum 💕 💕

2 yorum:

  1. Bana bu markanın parfümleri bir süre sonra aynı kokuyor gibi geldi:))

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....