14 Şubat 2017 Salı

En bi sevdiklerim 🤗

Herkese merhaba.
Çoğu takipçim yüzümü görmek istegini söyleyince daha fazla kayıtsız kalamayıp blogumda en bi özelimi sizlerle paylaşak istedim.
Sizlerle en özel en bi sevdiğim fotoğraflarımdan birkaçını paylasmak istedim 😊
Malum bu aralar  Palaroid baskı lar çok moda.




Bende bu modaya ayak uydurarak en sevdiğim fotgraflarimi bastırıp yanımda olmalarını istedim 😊

Elimde tuttugum bu  foto canım kocamla yaz tatilinden bir hatıra
(Gölcük gölü)
🌼 🌼 
Burada da köy öğretmeni modu hakim.
-5 °C lerde servis beklerkeeeen (dağ taş tarla manzaralı)
🌼 🌼 
Bu foto da yine yaz tatilimin en huzurlu en mutlu anlarından bir tanesi
(Abant) 
🌼 🌼 

Bu daa benim eenn özel günümden bir kare 😍😍
Aşkım ile yeni bir hayata yelken açığır günüm... En bi özelim 💗💗
🌼🌼

Gördüğünüz üzere çok merak edilecek güzelliğe sahip bir blogger değilim aslında 😄
Ama yine de sizlerle en sevdiğim fotoğraflarımdan birkaçını paylasmak istedim 😊
Kim bilir belki bir süre sonra bu görselleri instagramda da görebiliriz 😉
Ben fotoğraflarımı Bu siteden çıkarttırdım. Gerçekten çok başarılı bir baskı sistemi ile karşılaştım. Ayrıca görsellerin kalitesinde hiçbir bozulma olusmadi.
Üstelik kargom 2 gün içinde elime ulasti. (Üstelik ürünler çok uygun fiyatlı)
Sizlerde en özel anlatınızı https://fotobaski.com.tr/ ile ölümsüzleştirebilirsiniz. ♡ ♡ 


6 yorum:

  1. bu tarz fotoğrafları çok seviyorum, ben de yaptıracağım bu yakınlarda =) güle güle sakla canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım tüm anıların bir arada olması çok güzel gerçekten de. Teşekkür ediyorum bu arada 😊 ❤

      Sil
  2. Çok harikalar bende evden 10.15 çıkarayım diyorum
    https://tembelprenses.blogspot.com.tr/ bu arada benim sitem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 👋 kesinlikle anılarınızı bir araya getirmelisiniz 🤗
      Sitenizi inceleyip takibe aldım 😊 Sevgilerimle 😙

      Sil
  3. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....