3 Ekim 2016 Pazartesi

Loreal Paris Color Riche 640 Erotique

Merhaba bugün hepimızin  bayıla bayıla kullandığı yumuşacık sürümlü bir rujdan bahsetmek istiyorum 🤗

Evet evet doğru tahmin loreal paris 640  Erotique  rujdan bahsediyorum 🙈 




Bir ortamda rujunun adını öğrenebilir miyim diyenlere rujun adını söylerken çoğumuzun utandığından  eminim 😄 (Neden böyle bir isim verildiğine dair en ufak bir bilgim yok ve garip olan rujun renginin o kadar da baştan çıkarıcı olmaması 😅)

Her neyse rengine ve yapısına gelelim 🤗


Rengini doğru  ifade etmek gerekirse kahve alt tonlu gülkurusu diyebiliriz.😊





Tonu her kıyafete ve her makyaja yakışır cinsten. Içerdigi E vitamini dudakları çok iyi nemlendirirken dudakların pürüzsüz görünmesini sağlıyor.




Almak isteyenlere tavsiyem indirim dönemini beklemeleri yönünde olacak çünkü rujun normal fiyatı 40 lira civarıyken ruju indirim donemlerinde 20-25 lira arasina alabilirsiniz.
Ben de Watsons dan bayram indirimi sırasında  20.90 a almıştım 🤗

8 yorum:

  1. Ya bu ruju cok istiyorum ama hicbir yerde bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir arkadaşımın eşinden rica ettim bayram indiriminde taaa şanlıurfadan aldırıp kargoyla gönderttim 😄😄

      Sil
  2. nasıl nasıl ama nasıl güzel bir renk ve dokudur o öyle... güle güle kullan canım bayıldım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım tatile çıkarken yanıma almamıştım yokluğunu çok hissettim simdilerde acısını çıkarircasina yanımdan ayırmıyorum 😅

      Sil
  3. İlk indirimde edineceğim, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum 😘 indirim dönemini bekleyin ama çok az sayıda geliyor her mağazaya.
      indirimin ilk günü gidip almanız gerekebilir 😊

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....