9 Ekim 2016 Pazar

HC Hair Care Complex Bakım Yağı

Ortalama 2 aydir sac uçlarım icin HC Care complex 'ı kullanıyorum. Birkaç uygulamadır da tüm saça banyo öncesi uygulama yapıyorum.
Nedir bu Complex bakım yağı nasıl uygulanır sorularına kendimce cevap vermek istedim 😊
HC Care toz zerresi kadar bile kimyasal içermeyen %100 organik bir ürün 😊
O nedenle korkup saçıma bir zarar verir mi diye düşünebilecegimiz bir ürün değil.
Peki içerisinde neler var?
🌼zetinyağı 🌼sinameki 🌼ısırgan otu yağı
🌼çörekotu yağı 🌼kekik 🌼hint yağı
🌼biberiye 🌼papatya  🌼badem yağı
🌼susam yağı 🌼jojoba yağı 🌼fındık yağı
🌼Dulavra otu 🌼Buğday yağı 🌼B vitamini
🌼E vitamini 🌼B1 vitamin 🌼B2 vitamini 🌼B6 vitamini🌼B12 vitamini 🌼🌼🌼🌼🌼
Gördüğünüz üzere içinde hiçbir kimyasal madde yok (saçlar çok kıymetli çok iyi araştırmadan saçlarım için ürün kullanmıyorum) 🤗
Kullanım şekillerinden bahsetmek gerekirse;
🌼 Saç diplerimden başlayarak uçları doğru iyice yediriyorum  (saça boya yapar gibi)
🌼 Daha sonra saçlarımı bonenin içerisine alıyorum.
🌼 Ortalama 1.5 saat saçlarımda beklettikten sonra şampuan ile duruluyorum.(Sonrasında saçlarım yumuşacık ve daha parlak oluyor 🤗)
🌼 Banyo sonrasında ise birkaç damla 💦 alarak saç uçlarıma yediriyorum bu da saclarımın ısıya karşı daha dayanıklı olmasını sağlıyor bu sayede kırıkların oluşumu minimuma iniyor.



Şuan daha çok mevsimsel geçişlerinin neden olduğu dökülmelerimi engellemesi adına banyo öncesi  haftalık olarak kullanmaya başladım. (2 defa banyo öncesi  kullandım)
Dökülmelere olan etkisini bariz bir şekilde gördüğümde sizlere tekrar yazacağım ☺
Ürüne https://www.sacbakim.com/
 adresinden ulaşabilirsiniz 🤗

6 yorum:

  1. Şuanda saçlarımda bu ürün var. Bende kullanmaya yeni başladım güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu günlerde kullan canım 😙 umarım sende memnun kalırsın ❤

      Sil
  2. en sevdiğim saç bakım yağı bu, diğeri de organik hindistancevizi yağı. ciddi anlamda adam etti saçlarımı bu yağ. eline sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Canım 💕 bende hindistan cevizi yağını çok merak ediyorum en kısa zamanda bende alıp deneyeceğim 🤗

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....