10 Ekim 2016 Pazartesi

Isolde Perfect Teint + (Göz altı kapatıcı)

Pazartesi sendromuna bir ara verip Isolde  Perfect Teint + gözaltı kapatıcısını inceleyelim istedim.
Bu ürün #zigavus un gözde ürünleri arasında.



Adı her ne kadar göz altı kapatıcı (baz) olarak geçse de kullanımı göz çevresi ve tüm yüzü içeriyor.



Şeffafa yakın hafif pembemsi / slikon  bir yapıya sahip olan bu ürün uygulandıktan hemen sonra cilde etki ederek cilt kusurlarını, kırıșıklıkları ve gözenekleri kapatmak gibi vaatler içeriyor.



Ben genel olarak kapatıcılarımın altına uyguluyorum cildimde kırışıklık olmadığı için kırışıklıklara olan etkisini göremiyorum elbet ama cilt altında makyajı sabitleme işini iyi beceriyor doğrusu. 👍



Icinde bulunan Özel seramik mineral pigmentler, ıșığı yansıttığı için cildin  mat ve pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Makyajında mat bir görünüm sevenlere tavsiye edebileceğim bir ürün. 😊
Şuan güncel fiyatı 49.90 fakat birçok dermo kozmetik ürün satışı yapan sitede indirimde olduğunu gördüm. Güvendiğiniz bir yerden ortalama 35 -40 lira civarında indirimli olarak alabilirsiniz.
Ürüne tabiki de kendi sitesinden ulaşmak en mantıklısı http://zigavus.com/ adresinden bu Ürüne ve daha fazlasına ulaşabilirsiniz.
Sevgilerimle ... 💗💗

6 yorum:

  1. Markayı seviyorum daha once gunes kremini kullanıp memnun kalmıstım. Güzel yazı icin teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okuyup yorumladığın için teşekkür ediyorum canımm 🌼 😘

      Sil
  2. Merhabalar, bloğunuza instagramdan ulaştım. Takipteyim. Bana da beklerim :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim yazı için ayrıca sitemi ziyaret etmeyi unutmayın
    https://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu yeni farkettim k.bakmayın. hemen bloğunuzu incelemeye geliyorum 🤗😍

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....