7 Haziran 2016 Salı

Body Ville Nemlendirici El Kremi

          Herkese merhabalar .

Bugün sizlerle bir el kremi hakkındaki görüşlerimi paylasmak istıyorum. Body Ville'nin elma özlü nemlendirici el kremi uzun vadede cildin ölü derisinı atmayı cilde elastikiyet kazandırmayı ve cildin kendini yenilemesini vaad ediyor.





Kendisi bu vaatlerinin dışında kokusu ve dokusuyla beni kendine hayran bıraktı. Sürdüğüm an kendimi elma bahçelerinde hissetmeme neden oldu.
İçeriğini incelediğimde ise daha fazla aşık oldum bu kreme.
Paraben allerjen ve buna benzer çoğu kimyasal, ürün içerisinde mevcut değil.
Ellerimi doğal bir nemlendirici ile nemlendirdiğimi bilmek bile büyük mutluluk kaynağı oldu benim için 😊 👍
Ayrıca icerdigi avokado yağı cildin ihtiyacı olan vitaminlerin nredeyse hepsini içeriyor bu da cildin derinlemesine nemlenmesini sağlıyor. 
İçerisinde bulunan hindistan cevizi yağı ise cildin daha pürüzsüz olmasını sağlarken çatlaklarına iyilesmesinde de önemli rol oynuyor. 
Açıkçası ben çok memnun kaldım.
Ayrica krem çok da bereketli birkaç gün önce annem kremin kokusunu çok begenince ona hediye ettim açıkçası
başkası olsa asla vermezdim ama anneler baş tacı ve her şeyin en iyisini en güzelini hak ediyorlar.
Bu arada ürünün fiyatı normalde 47.90 iken şuan https://www.hepsiville.com adresinde 29.95 değer mi derseniz evet değer. 😊
Hepinize hayırlı güzel ramazanlar diliyorum. Rabbim tutulan tüm oruçların kabul olmasını nasip etsin.


6 yorum:

  1. Sizede hayırlı ramazanlar güzel bir kremmiş bende cok seviyorum el kremi kullanmayı teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim değerli yorumlarınız için ben teşekkür ediyorum 💕

      Sil
  2. merhaba :) bazı teknik sorunlardan ötürü blogumu kapatıp yenisi açmak zorunda kaldım. Sizide takip ediyordum. Yeni bloguma bekliyorum. nesinblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. elmanın kokusunu ta burdan alabildim valla, çok severim fresh elma kokulu şeyleri. bu markanın sabunlarını kullanıyorum çok severek. güle güle kullansın annen =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bende fresh kokulara bayılıyorum 🍏🍎🍌🍋🍉🍊 sabunlarını bende bayılarak kullanıyorum onların kokusun da çok başarılı 👌 👍 🌹

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....