24 Haziran 2016 Cuma

Karline A++ Susuz Manikür

Merhaba bugün blog konuğum Karline susuz manikür bakım seti.

Ürünü daha once 1 defa daha kullanmıştım ama biraz üşengeç olduğum için anca birkaç ay sonra tekrarlayabildim. 😊
Ürün keratin içerdiği için tırnakları besliyor ve mis gibi kokusuyla sizi kendine çekiyor ayrıca nemlendirmesine bayıldım.
İçindeki krem o kadar fazla ki manikürden sonra kalan ürünü dirseklerime kadar tüm koluma yedirerek sürdüm hatta yine de ürün fazla gelince hızımı alamayıp ayaklarımı da iyice nemlendirmiş olabilirim 😄.
Paketin içinde 2 adet oje temizleme mendili bulunuyor fakat ben oje kullanmadığım için bu ürünü de kullanmadım. 😊 
Fakat bir seyahate çıkarsam belki oje sürerim diye yanıma alacağım güzel bir ürün oldu benim için.

Ayrıca paketin  içerisinde;
♡ 1 tane tırnak törpüsü
♡ 1 tane ahşap itici 
♡ 2 tane keratinli spa eldiveni
♡ 2 adet tırnak parlatıcı mendil 
♡ 1 tane havlu bulunuyor.
En işe yaramaz parçası hangisi derseniz tırnak parlatıcı mendil derim çünkü pek bir etkisini göremedim.
Ama eldivenler çok kullanışlı içindeki ürün miktarı olması gerekenin belki de 3 katı.
Benim gibi kuaföre gidecek kadar vakti olmayanlar veya üşenenler için veli nimet diyebileceğim bir ürün 😊
Eldiveni ele bu sekilde geçirdikten sonra tırnaklara ortalama 5 dakika masaj yaparak içerisindeki kremi parmaklarınıza ve tırnaklarınıza iyice yedirmeniz gerekiyor. 
Daha sonra ben ahşap itici ile tırnak uçlarını açtım.

Daha sonra tırnak törpüsü ile tırnaklarıma biraz şekil verdim. Daha sonra tırnak itici ile tırnak etlerimi şekillendirdim.
Aynı işlemi tüm tırnaklarıma uyguladıktan sonra eldivenleri ters bir şekilde çıkardım ve içinde kalan ürünü önce tırnaklarıma daha sonra ellerime kollarıma sürdüm 😅
Son olarak da tırnak parlatıcı mendiller ile tırnaklarımı sildim.

Sonuçtan memnun kaldım mı mükemmel bir sonuç almasam da tırnaklarım ve ellerim eskisinden çok daha sağlıklı göründü tırnaklarım biraz daha şekil aldı benim gibi çok büyük beklenti içinde olmayanlar için gayet yeterli bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Önceleri ürünü çoğu yerde bulamazken şuan neredeyse çoğu yerde karşıma çıkıyor hiçbir yerde bulamazsanız migros'a bir bakın orada mutlaka bulacaksınızdır.
Hepinize mutlu ve güzel günler diliyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....