8 Mayıs 2016 Pazar

Blistex Yoğun Nemlendiricli Bakım Kremi

Hepinize güzel mutlu bir pazar günü dileyerek yazıma başlamak istiyorum 😊
Ayrıca bugün dünyalar güzeli annelerin günü aslında bana kalırsa hergün anneler günü çünkü anneler dünyanın en güzel en özel varlıkları...
Bugün bloğumun konuğu #Blistex yoğun nemlendiricili bakım kremi. Hazir anneler günü indirimi varken blistex yoğun nemlendiricili bakım kreminden biraz sizlere bahsetmek istedim.
Bu ürünü ilk araştırdığımda ürünün Angelina Jolie tarafından kullanıldığı söylenerek ünlendigini öğrendim.
Açıkçası bu da beni çok şaşırttı 😀
Ben ürünü dudaklarım çok kurduğu için bir #Gratis alışverişim esnasında almıştım. 
Ve sadece 2 kullanımda dudaklarımdaki tüm çatlak ve kurulukları yok etti.
Açıkçası böyle bir sonuç almak beni çok mutlu etti.

Ürün bol bol mentol içeriyor aynı zamanda garip bir şekilde dış macunu tadını anımsatıyor bana bu da biraz rahatsız ediyor tabi ama yarattığı sonuç o kadar harika ki tüm olumsuzlukları unutturuyor.
Ben ürünü 10 liraya almıştım fakat suan anneler günü indirimi mevcut . Bugunki yazım kısa ve öz oldu biliyorum ama indirim döneminde kesinlikle alınması gereken ürünlerden bir tanesi.
Ürün hakkında şuan icin  söleyebileceklerim bu kadar. Mutlu ve guzel bir gün geçirmenizi diliyorum. Sevgilerimle....

6 yorum:

  1. Çatlak ve kuruluğu gidermesi çok iyimiş merak ediyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kurulukları gidermesi adına en başarılı ürün diyebilirim 👍 😊

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Tüp ambalajda oldugu için pek sevmedim, stick şeklindeki dudak kremlerini daha kullanışlı buluyorum. Keyifle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 😙 evet tüp oluşu bazen ürünü ayarlamada sun yaratabiliyor ama ben genel itibariyle çok sevdim 😊 ❤

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....