2 Mayıs 2016 Pazartesi

Vichy Dermablend Fondoten

Merhaba bugün sizlerle #Vichy dermablend fondöten ile ilgili ilk deneyimlerimi paylasmak istedim. ☺
 Ürünü ortalama 3 haftadır kullanıyorum ve kuru cildime bütünleşen ender ürünlerden biri olduğunu farkettim.
Bendeki tonu nude 25 (2 numara).
Normalde en açık tonu tenimle tam uyum sağlarken yaz arefesinde ürünün bir ton kuyusunu almayi tercih ettim.
Renkten de anlaşılacağı üzere hafif bir bronzlukta ciltte çok iyi duracak bir ton nude 25.
Gelelim ürünün kapatıcılığına!
Vichy zaten yıların eskitemedigi iyi markalar arasında.
Bu ürünle de bence isminin hakkını vermiş. Kapatıcılığı gayet iyi. 6 ile 8 saat arası ciltte hiç akma yapmadan uçup tende gitmeden duruyor.
Benim bir fondöteni iyi kötü diye nitelendirmeme neden olan en önemli özellik ciltte maske görünümü oluşturmaması.


Bu fondöteni sevmemin en büyük sebebi de fotoğrafta da göründügü üzere maske etkisi yaratmayıp cilt ile bütünleşmesi oldu. Ayrıca kapatıcılığı da mükemmel.
Ayrıca 35 SPF lik güneş koruma özelliği ile de bence ilkbahar ve yaz aylarında vazgecilmezleri arasında yer alabilecek bir ürün gibi duruyor. 
Bir de ürün diğer çoğu fondötenin aksine göz altlarına da kullanılabiliyor. Bence bu ürün için çok büyük bir artı.
Beni mutlu eden başka bir yönü ise cam şişede olmayıp tüp şeklinde oluşu.
Özellikle seyahatler esnasında cam ürünler kırılmasın diye uğraşıp dururken bu ürün tam çantaya atıp çıkmalık.
Fiyatı ise her Online sitede farklılık gösterirken ortalama olarak 65 70 lira civarında. Çoğu muadil iyi marka ile karşılaştığımda fiyatın gayet makul olduğunu farkettim. Sonuçta fondöten hergün alınan bir ürün değil. Özellikle benim gibi BB ve CC kremler üzerinde yoğunlaşıyorsanız bir veya iki tane iyi fondötenin elinizde bulunması yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
 Ürüne güvenilir bir şekilde ulaşmak istiyorsanız benim ürünü aldığımsiteden inceleyip bakabilirsiniz. Www.kozmetikevim.com 

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet haklısınız fiyatı düşük değil fakat çok pahalı fondötenler kısmında da yer almıyor aslında 😊 fiyat ortalamasının biraz üstünde diyebiliriz 😊

      Sil
  2. çok iyi bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....