24 Haziran 2018 Pazar

ÇÖREKOTU YAĞININ FAYDALARI

Bugün size #emzirenanneler için dogal bir süt arttırıcıdan bahsetmek istiyorum.
~ #çörekotuyağı ~
Peki ya çörek otu yağı nın süt arttırma dışında faydaları nelerdir?
Romatizma ağrılarına iyi gelmesi, zayıflamaya yardım etmesi ve kolesterolü dengelemesi çörek otu yağı faydaları arasındadır. Çörek otu yağı satın alırken soğuk sıkım yani soğuk pres yöntemi ile üretilmiş olmasına dikkat edilmelidir.




Çörek Otu Yağının Sağlığa Faydaları Nelerdir?

  • Sinir, stres, depresyon ve gerginlikten uzaklaştırır.
  • Diyabet diğer bir adıyla şeker hastalığı için de faydalıdır.
  • Kan damarı duvarlarının esnekliğini arttırmaya yardımcı olur.
  • Kronik yorgunluğa iyi gelir.
  • Safra kesesi taş oluşumu ve böbrek taş oluşumuna karşı etkilidir.
  • Dolaşım sistemine yarar sağlar.
  • Dizanteriye karşı fayda sağlar.
  • Yaraları iyileştirici özelliği vardır.
  • Hemoroid yani basur için de iyileştirici özelliği vardır.
  • Astım yada alerjik reaksiyonları olan kişilere de fayda sağlar.
  • Amfizem rahatsızlığına karşı kullanılabilir.
  • Diş ağrılarını geçirmeye yardım eder.
  • Uykusuzluk için yarar sağlar.
  • Hücre yenileyici özelliği vardır.
  • Kalbi korur.
  • Kansere karşı koruma sağlar.
  • Sinüzite iyi gelir


Ben aktardan taze sıkılmış çörek otu yağı aldım fakat hem tadı rahatsız etti hemde soğuk sıkım olmadığı için pek bir faydasını olmayacağını öğrendiğim için kullanmak istemedim. Durum tam da böyleyken   Naturmax gıda takviye  Hatice Hanım ile tanıştım ve beni bu faydalı takviye gıda ile tanıştırdı. Sizlerde benim gibi tat ve koku hassasiyetine sahipseniz güvendiginiz bir markanın  #çörekotuyağıkapsülü nü kullanın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....