4 Haziran 2018 Pazartesi

2 gün önce yapmış olduğum  alışverişimi sizlerle paylaşmak istedim.
Uzun yıllardır lens kullanan biri olarak sormak istediğiniz her türlü soruyu bana sorabilirsiniz. ♡
Ama buradan bir tavsiye olsun her markanın lensini kullanmayın lütfen!
Ben o nedenle sponsorlu lens gönderimine pek sıcak bakmayan biriyim. Neden? Diye sorabilirsiniz elbette...





Ben 2 defa bu sekilde farklı firmaların lenslerini kullandım ve ikisinde de gözlerimde çok fena alerjiye neden oldu ve doğruca çöpü boyladilar. Lens kozmetik amacli kullanılmadığı sürece ki bence o amaçla kullanılsa dahi MEDİKAL bir üründür.
Piyasada çok fazla sahte lens varmış ve bu tarz durumlarda bu tarz lenslere denk gelme olasılığınız oldukça yüksek o nedenle lens alırken internetten değil elinizden geldiğince güvendiginiz bildiğiniz bir optikten  almanızı tavsiye ediyorum...
Solüsyon kullanımına gelecek olursak;
Benim kullanmadığım solüsyon markası kalmadı diyebilirim 😄
Beğendiğin tavsiye edebileceğin kaç firma var diye soracak olursanız 2-3 firma var sadece. Bunlardan birincisi #biotrue ikincisi ise #elegance Aqua Fresh.
Sormak istediğiniz soruları asagya yorum olarak yazabilirsiniz.
Sevgilerimle ... 🤗

1 yorum:

  1. Lens kullanmıyorum ama merak ediyorum doğrusu. Renkli lenslerden denemek isterim mesela. Tavsiyeleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....