30 Nisan 2018 Pazartesi

MoDerya Alışverişim

Merhabalar 🤗
Bu aralar internet alışverişlerine dadandım.
Doğumdan bu yana veremediğim kilolar yüzünden alışverişe tövbe  etmişken baktım ki kilolar gitmiyor bende tövbemi bozdum 😄😄
Instagramda @moderya sayfasına rastlayınca önce instagram üzerinden satış yapan bir sayfa olduğunu düşündüm fakat daha sonra internet sitelerinin  olduğunu da farkederek bir Tık attım 😄
Aman Allahım dedim! Beklediğimden daha fazlasının yer aldığı kocaman bir mağaza çıktı karşıma.
Tabi bende sizler gibi güvenilir mi değil mi? Alışveriş yapsam mı yoksa yapmasam mi gibi çelişkiler içine girmedim desem yalan olur.
Fakat daha sonra ne olacak ki bir iki parça bir şey alayım memnun kalırsam devam ettiririm dedim.
İyiki de alışveriş yapmışım çünkü hem çok kaliteli ürünleri uygun fiyata aldım hemde hizli ve güvenilir bir alışveriş yapma firsati buldum.
Gelelim alışveriş detaylarına;
Bir hırka bir sweat bir de trench aldım sayfadan.
Hırka ve sweat in fiyatı 20 lira trench in fiyatı ise inanması güç ama 60 lira 🤗



Sweatim ile aşk yaşıyorum 🙈


Gözaltı torbalarim ve yorgun yüzümü gormezden gelin lutfen annelik izleri onlar 😇
(Uykusuz geceler)




Bu da gül nakış işlemeli siyah hırkam 🤗
İnanması zor ama fiyatı sadece 20 lira 😍
Bence stoklar tükenmeden hemen moderya.com a göz atın. 
Çünkü okuldaki öğretmen arkadaşlarım kiyafetlerime göz dikti bile 😄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....