30 Nisan 2018 Pazartesi

Bebekler İçin İlik Suyunda Tahıllı Sebze Çorbası

Merhaba 👋 baktım ki takipçilerim arasında birçok anne ve anne adayı  var bende paylaşımlarımın arasına Yiğit Kayra 'nın ekgıdaları arasından seçtiklerimi sizlerle paylaşmaya karar verdim 🤗😍


Bu çorba +1 yaş olsa biz 2 defa denedik gaz problemi dışında bir sıkıntı yaşamadık
(Yiğit Kayra 11 aylık)
İLİK SUYUNA SEBZELİ ÇORBA (+1 YAŞ)
Malzemeler:
🌼 1 çay bardağı Sebzeli çorbalık tahıl karışımı
🌼 1 çay bardağı ılık suyu
🌼 1 su bardağı  bardağı kaynamış şu
🌼 1 tatlı kaşığı zeytinyağı
🌼💙🌼💙🌼💙🌼💙
Yapılışı: Sebzeli tahıl karışımını cam bir kaseye alıp geceden ılık suda ısladım.
Sabah süzüp bir güzel yıkadım diğer malzemeler ile birlikte tencereye alıp 45 dk kadar kaynattim. İçerisinde ki buğdaylar yumuşadık tan sonra çorbanın altını söndürdüm.
Daha sonra 2 dk kadar blender dan geçirdim(yarı taneli bir kıvam oluştu)



Sonuç çorbayi afiyetle içti 🤗

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....