25 Mart 2018 Pazar

Yeni Keşfim GİYİVER.COM

Merhaba hanımlar 😊
Sizlerle internet alışveriş sayfalarını hiç paylaşmadığı mı farkettim.
Son zamanlarda doğum kilolarımdan az da olsa kurtulmuş olmanın vermiş olduğu gaz ile yine alışverişe başladım 😄
Son keşfettiğim alışveriş sitesi giyiver.com oldu.
Hem ürün skalasının genişliği hemde fiyatların çok uygun oluşu beni cezbetti.
Hemencecik ilk alisverisimi 2 güzel parça ile yaptım tabiki de 🤗
 Benim gibi trenckot lardan sıkılan ama hırka ile de dolaşmak istemeyenler için harika bir alternatif ile sizlerleyim 🤗
Dün oğluşumu da alıp biraz gezelim istedik mont giyme için sıcak monsuz cikmak için soğuk olan bir mevsimde olduğumuz için hemen yenı aldığım kot ceketimi GİYİVERdim.
AVM de kadincagizlarin kiskaç bakışlarnı hissetmedim zannetmesinler sakın 😄




Kot ceketleri oldum olası sevmişimdir ama özellikle taytların üzerine giyebilecegim az biraz uzun ama modern görünümlü güzel bir ürün arıyorken giyiver de çıktı karşıma 😍
Görür görmez benim olmalıı dedim. Fiyatını görünce de şok oldum tabi sadece 80 lira inanması güç ama gerçek 👌

Kaliye fiyat karşılaştırması yaptığımda kesinlikle bundan böyle sizinleyim diyorum ve artık neredeyse hergün siteyi ziyaret edip acaba yeni gelen güzel ürünler var mıdır diye kontrol ediyorum.





Rüzgara karşı koyamadığım için bir türlü iyi bir foto çekinememiş olmama ne demeli 😄
Her neyse daha sonra çok daha güzel fotolar ile işlerle olacağım.
Ama benden tavsiye bu güzel kot ceket tükenmeden sayfaya göz atın çünkü okuldaki tüm öğretmen arkadalarım sordu ve sanırım bu hafta sonu alışveriş yapmak için siteye bakacaklar. Umarım okul forması gibi hepimizin uzerinde aynı kıyafet olmaz 😣😀
Hepinize mutlu pazarlar diliyorum.


2 yorum:

  1. fiyat mükemmel model de harika :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle fiyat çok iyi kuzum beğenmene sevindim �� ❤

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....