4 Mart 2018 Pazar

Yalova'dan Gelsin


Yalova Türkiye'nin  en kaliteli  Ihlamur yetişen şehri olmasından  yola çıkılarak Kadın  istihdamına destek  olmak amaciyla Yalova Ticaret ve Sanayi Odası   kadın  girişimciler  kurulu  tarafından  Marka patenti  alınarak  Türkiye'nin  diğer illerinden  oluşturulan meyve ve  bitki  çayları  konseptiyle model kadın  kooperatifi  ile satışa sunulacak.



Ben bu güzel ürünleri ilk deneyimleyenler şanslı kişiler arasında yer aldım.
Şuan çayların kokusu tüm dolabı kaplamış vaziyette.
%100 doğal olan bu çayları hem kendim hem de oğlum için gönül rahatlığı ile kullanıyorum.
Bir de hizmet ettiği amacı düşünecek olursak çaylarımız ekstra tatlanmis oluyor.
Ben her zamani çin kadın girisimcileri sonuna kadar desteklemisimdir.
Kadınlar her zaman bir işin ucundan tutacak olursa bana göre dünya daha yasanilir bir yer olacaktır çünkü kadının elinin değdiği her yerde çiçekler açar...
Hâl böyleyken Yalovada kadınlarımız çiçekler ve bitkiler ile bir işe koyulmuslar.
Kendilerini tebrik ediyor çok ama çok başarılı olmalarını diliyorum. ♡





Bu güzel ürünlere  @modelkadinkoop   sayfasından ve kısa bir süre sonra hepsiburada.com sitesinden temin edebilirsiniz. ♡ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....