22 Eylül 2017 Cuma

Yalova Blogger Buluşması Yiyecek -İçecek Sponsorları

Merhaba 👋
Bu yazıyı yazmak için çok geç kaldım farkındayım ama 3 aylık bir annelik deneyimi ile birlikte blog yazmak gerçekten çok zor oluyor. Neler sığdırmadık ki bu 3 aya anlatsam roman olur düşük kilolu doğum mu dersiniz bebek reflüsü mü yoksa fıtık ameliyatı mı...
Her neyse etkinligimize gelelim...
13 Ağustos Pazar günü Yalova Ramada Otelde çok güzel bir gün geçirdik.
50 den fazla sponsor ile birlikte günümüz çok daha güzel geçti doğrusu. Çok uğraştık çok yorulduk ama buna değdiğini görmek bizleri çok mutlu etti doğrusu.

Gelelim Sponsorlarımızının ilk kısmına 🤗

İlk sırada tabiki bizleri misafır eden RAMADA YALOVA var.
Yemekleri gerçekten çok lezzetli ayrıca porsiyonlari çok bol 🤗




Bir başka sponsorumuz ise mutlu makarna
Son zamanlarda yediğim en lezzetli makarnalar dan biriydi. Şekli -tadı -kıvamı  beni markaya hayran bıraktı. 
Türk firmalarının arasında en iyisi diyebilirim 👍Makarnayi tabiki de ben yaptım tarifinı merak edenler sorabilir onun icin de ayri bir yazi yazabilirim.
Ayrıca firmanin fabrikasının Gaziantep de oluşu beni ayrıca mutlu etti birgün mutaka fabrikaya ziyarete  gitmek istiyorum.
Gelelim diğer sponsorlarımıza;

Ürünlerinı daha önce de denemiştim gercekten başarılı urubleri var. Etkinligimizde de bizlere bebe bisküvisi ile destek oldular.
Bebeğim şuan 3 aylık ama 6. Ayında direkt bu ürünüvermeyi düşünüyorum. İçerigi gercekten tertemiz 👍👌

Bir başka sponsorumuz ise kef kahve

Bayramda misafirlerime bolca ikram ettim hepsi lezzetine bayıldı.
Benim gibi yumuşak içimli kahve sevenleri kesinlikle tatmin edecek bir kahve. 

Dr. Oetker Türkiye  de bizleri etkinligimizde yalnız bırakmayan firmalar arasındaydı.


Bir diger leziz firma ise mutluluk denince akla tamam şimdi vurdum hemen onun adı gelir Eti Eti Eti diye diye büyüdüğümüz firma oldu.

Yine bizleri lezzetli ve doğal urubleri ile yalnız bırakmayan bir başka isim Naturelkapowders oldu.


Bir başka leziz sponsorumuz ise Fora zeytin hem eşim hem de ben bayılarak yedik (kutuyu bitirdik ki biizz 🙈)

Ürünlerini severek tükettiğim başkabir firmamız ise Yayla bakliyat hem leziz hemde faydalı ürünleri var.



Etkinlogimizde bizleri yalnız bırakmayan bir diğer isim  Thera line oldu. Özellikle anne sütü arttırıcı çayın grcekten faydasınıgördüm. ♡ 

Son olarak da Ahmad Tea türkiye den bhsetmek istiyorum. Kendileri hem ülkemizde hemde birçok farklı ülkede büyük başarılar yakalamış bir firma. Kendilerim bizleri etkinligimizde yalnız birakmadiklari için ayrıca teşekkür ediyorum.



Sponsorlarımız ilk bölümü bu sekildeydi diğer Sponsorlarımızı da en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım 😘 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....