28 Eylül 2017 Perşembe

Cozzy Beauty Eylül Kutusu

Herkese merhaba 👋
Bugün son zamanlarda herkesin görüp duyduğu  Cozzy Beauty aylık kutuları hakkında konuşalım istedim.
     

Haydi birlikte eylül kutusunu kurcalayalım. 🤗


Bu ay cozzy beauty bizleri Pretty By Flormar ürünleri ile bir araya getiriyor.
Bu ürünleri tek tek almaya kalksam sanırım kutu fiyatının iki katı kadar para harcamam gerekirdi ama bu kutular ile ürünleri çok daha uygun fiyata alabiliyoruz.


Kutunun içindeki kozmetik ürünleri tek tek yakından görelim 🤗



Pretty by flormar 01  no nude toffee likit mat ruj (köpük kıvamında tam bir nude degil)


Pretty by flormar maskara (fırçasını çok beğendim 👍)


Pretty by flormar çift renkli mat allık (şeftali tonda olan çok hoş görünüyor 😍)


Peki ya şu pofidik pudra süngerine ne demeli 😍


Pretty by flormar 01 no pudranin ise desenini cok sevdim. Performansını da kullandikça sizlerle paylaşacağım 😘 


Son olarak göstermek istediğim ürün ise Rebul duş jeli testerları. Sanırım bunlar benden çok eşimi heyecanlandırdı 😄



Kutuların fiyatları ile ilgili sizlere biraz bilgi vermem gerekirse;
Kutuyu sadece bir ay denemek istiyorum diyorsanız kutu fiyatı 39 lira + kargo ücreti.
Ayrıca 3 aylik, 6 aylık ve yıllık abonelikler de mevcut.
3 aylık aboneliklerde kutu fiyatı kargo dahil olarak 36.50 lira. (110 lira)
6 aylık abonelikte kargo dahil kutu ucreti 31.50 lira. (190 lira)
12 aylık abonelikte kargo dahil  kutu ucreti ise 30.50 (370 lira)
Dürüst olmak gerekirse en mantıklı olan kutu şekli bana göre 6 aylık abonelikler. 🤗
Cozzy beauty ile ilgili anlatabileceklerim bunlar merak ettiklerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz. 💕 
Kutulara ve daha fazlasına ulaşmak için 
                 https://www.cozzybeauty.com/ bir tık yeterli olacaktır.Hepinize güzel günler         diliyorum.  Sevgilerimle 🤗💖

2 yorum:

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....