31 Aralık 2016 Cumartesi

Yılbaşı İndirim Alışverişim (Gratis)

Merhaba yılın son blog yazısını dün yapmış olduğum #Gratis alışveriş detaylarımı paylaşarak noktalamak istedim.


     
             Söze ilk olarak #Pastel daylong 20 ile başlamak istiyorum 😊
Dün öylesine bir pastel reyonuna bakayım dedim bir de ne göreyim 3 tane daylong 20 🙊
Hemen 2 tanesini kapıverdim üstelik %40 indirim ile 14.90 a 🙊



Rengi gerçekten efsane 💖
Bende eski serisi vardı bu biraz daha nude gibi ama pek de bir ton farkı yok doğrusu 🤗



İndirim dönemi değilken bile deli gibi aradığım bir ruju indirimde bulmak büyük mucize doğrusu 🤗 🤗

2. Olarak da seyahate çıkarken bie kutudan 2. Ye aktarmaktan sıkıldığım makyaj temizleyicilerinin yerine aldığım seyahat boy #BeeBeauty nin makyaj temizleme suyu var 🤗

Fiyatı da sadece 2 95 bakalım inşallah cildimi tahriş etmez.🙄


#Hask macadamia oil ise uzun zaman kullandığım fakat bir süredir stoklarda bulamadığım bir üründü. 3 çeşidini de stoklarda görünce 4 tane alıverdim.
Fiyatları de 5.90 a düşmüştü. ♡

Bir diger merak edip aldığım ürün ise #wetnwild Coloricon Bronzer (tabi ben Aydınlatıcı/Pudra) olarak kullanmak için en açık tonunu aldım 🤗
Tüm Watn Wild ürünleri şuan %40 indirimde ve bronzer indirim ile 11.90  geldi.



Bunlar dışında mini bir  #YvesRocher ve #Mac alışverişim oldu bir yazıda fazla olur diye düşünerek onları eklemedim ama merak ederseniz alta yorum olarak ekleyebilirsiniz 


4 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canim bronzeri bende aldım ve aydınlatıci pudra olarak kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende aynı niyetle aldım 🤗 sende güzel gunlerde kullan 💕 💕

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....