12 Aralık 2016 Pazartesi

Vissmate ile her yer daha temiz 🤗

Merhaba bugün sizlerle son zamanlarda evimi miiiss gibi kokutan ve tertemiz yapan ürünlerden bahsetmek istiyorum.
Aslında Vissmate ürünleri ile ilk olarak  geçen sene çamaşır suları ile tanışmıştım ve aşırı derecede memnun kalmıştım 😊
Çünkü fazlasiyla koku hassasiyetim var ve çamaşır suyu kokuları beni fazlası ile etkiliyor.
Vissmate çamaşır sularında  bu  sorun ile hicbir şekilde karşı karşıya gelmedim ve koku sorununun olmamasi haricinde temizleme konusunda çok başarılı buldum ürünleri 💪

Bu sene de vissmate slikonlu temizleyicisi favori  temizlik ürünün oldu.
Hem ocağımı temizledikten sonra parlatma icin kullanıyorum hemde Led TV'lerde ve
Banyo aynalarımın daha uzun süre temiz kalmasını sağlamak için kullanıyorum.
Çünkü bu ürün su lekelerin karşı üretilmiş mucizevi bir ürün 👍
(Cam ve ayna olan yüzeylerin daha uzun süre  leke tutmasını önlüyor)


Ocağım  her zamankinden daha parlak ve lekelere karşı daha dirençli oldu. 😊
(Mutfağa yayılan mis koku da cabası ✌🌼🌸💮)

Diğer favori ürünlerim ise Vissmate sıvı arap sabunu ve Vissmate hijyenik yüzey temizleyici(dağ çiçekleri 💐💐)



Temizlik yaparken temizlik kovama  ortalama 1 olçek sıvı arap sabunu ve 2 ölçek yuzey temizleyici ekliyorum ve gerçekten pırıl pırıl oluyor 😊
Ayrıca ev 2 gün boyunca mis gibi çiçek kokularıyla dolup taşıyor 🤗
Ürünlerin evi ciddi  anlamda başarılı bir şekilde temizlediğini farkedince ek olarak çamaşır suyu bile kullanmamaya başladım 🙈

İnsanın temizlik yaparken güvenilir yardımcılarının olması mükemmel bir duygu! 😊 
Sizlerde Vissmate ürünlerine güvenip gönül rahatlığı ile evlerinizde kullanabilirsiniz.♡ ♡ ♡ 
  ürünler ile ilgili daha fazla bilgiye   www.vissmate.com.tr  adresinden ulaşabilirsiniz. ♡ 


2 yorum:

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....