8 Şubat 2016 Pazartesi

Smashbox Allık

Kırmızı Ruj ile Smashbox Allık hakkında 😊
Herkese Merhabaa ☺😚
Bugün sizlere hangi ürünü anlatsam diye düşündüm durduum iyisi mi en sevdiğim ürünlerden birini anlataýım dedim 😊
Ve sizlere #Smashbox Allıktan bahsetmek istedim.
Temmuz ayından bu yana elimden düşürmediğim bu allık hem pigmentasyon açısından hemde kalıcılık ve doğallık açısından çok güzel bir ürün 👌


Bir İtalyan markası olan #Smashbox bu ürünü ile gönlümü feth etmeyi başardı.
Ürünün bir kısmı mat bir kısmı ise hafif ışıltılı. Bu da sizlere güzel bir seçenek sunuyor aslında.
Ben özellikle günlük makyajlarimin mat kısmını(Sol taraf) tercih ederken özel günlerdeki makyajlarimin ise hafif ışıltılı olan kısmı kullanıyorum.
Ürün şeftali tonlarinda ve ciltte çok doğal bir görüntü sağlıyor. Eğer ağır makyajlardan ve belirgin allıklardan hoşlanıyorsanız ürünü cildinize bol miktarda uyguladığınız takdirde ciltte bronz bir görüntü oluşturuyor.


Burada ürünün altına baz ve fondöten uyguladım bu sayede daha net sonuç elde etmiş oldum. 
Gördüğünüz üzere Allık fazla uygulandığında(soldaki gibi) hafif bir bronzluk sağlarken normal kullanımda hoş bir şeftali 🍑 tonu elde etmenizi sağlıyor.
Ürünün fiyatına gelince indirim dönemlerinde ort. 60-70 lira civarında bir fiyatı oluyor.
Bu arada bu ürün Ülkemizde hala satışta değil ben instagram üzerinden güvendiğim bir sayfadan ürünü temin etmiştim.
Mutlu ve guzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle. Sevgilerimle... 😊❤ 






2 yorum:

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....