27 Şubat 2016 Cumartesi

Bioderma Sensibio H2o

Herkese mutlu hafta sonları dileyerek yazıma başlamak istiyorum 😊
 Geçen gün Www.kozmium.com alışveriş detaylarımdan bahsedeceğim bir yazının çok kısa bi süre sonra yayında olacağını söylemiştim.
Bugün sizlere #Bioderma Sensibio  H2o micellaire solüsyondan bahsetmek istiyorum.
Ürünü bir haftadır kullanıyorum ve ilk günden bu yana hakkında blog yazısı yazmak için sabırsızlanıyorum 👯 😊
Bu ürün benim gibi kuru ve hassas cilde sahip olan kişilerin gönül rahatlığıyla kullanabileceği bir ürün.
Cildimde ne bir kızarıklıga ne de bir kaşıntıya sebep oldu.
Göz makyajımı temizlemek için kullanmaya henüz cesaret edemedim çünkü aşırı hassas alerjik bir göz yapısına sahibim ve bu nedenle de bir ürüne başlamadan önce 2 kez değil 12 kez düşünüyorum :)
Göz makyajını temizleme konusundaki başarı veya başarısızlığını en kisa zamanda sizlerle yazımı güncelleyerek paylaşacağım 😊
Gelelim ürünün geçmişine;
(Küfür gibi oldu sanki) :))
Her neyse Biodeema micellaire solüsyonun geçmişi 20 yıl öncesine dayaniyor ve dünyanın ilk misel solüsyonu olma özelliği taşıyor.
Ürün gün geçtikçe geliştirilip bugün ki halini almış :)



     Gelelim kullanım şekline;
Pamuk üzerine yeterli miktarda micellaire solüsyondan döküp cildimizde makyaj kalıntısı kalmayana kadar gezdiriyoruz. Ürünü sabah ve akşam gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
 Vee H2o nun enn güzel yanı ne biliyor musunuz?Durulama gerektirmiyor!
 Fakat şöyle bi Not geçmem gerekiyor ki ürünü gözde kullanacaksanız durulamanızı tavsiye ederim.
Bu arada benim aklıma gelen ilk soru gündeki defa kullanırsam cildimi tahriş eder mi sorusu olmuştu...
Fakat ürün içerdiği salatalık özleri sayesinde cildin ferahlamasını sağlıyor ve ciltte oluşabilecek tahrişi önlüyor 😊
Ürünü hangi Siteden  nasıl alabilirim hangi site güvenilir diye soracak olursanız söyle söyleyebilirim H2o yu  Www.kozmium.com dan daha uygun fiyata alabileceğimiz  başka bir site yok gibi görünüyor.
Ben Kozmium u gerçekten çok sevdim  http://www.kozmium.com/p/bioderma-sensibio-h2o-250-ml?utm_source=kozmium&utm_campaign=a8a82150db-karma01_2_23_2016&utm_medium=email&utm_term=0_530d08e88f-a8a82150db-231513553
 Bu linkten bioderma Sensibio H2o ya %62 indirim ile ulaşabilirsiniz evet evet %62 bende görünce kozmium çıldırmış olmalı demiştim! 😄
Üstelik bu indirime rağmen bi önceki kozmium blog  yada sizler için sürpriz bir kupon kodu yayınlamıştım o kodu kullanarak ücretsiz kargodan da faydalanabilirsiniz.
                                                       Sevgilerimle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....