23 Ocak 2018 Salı

LOUİS VUITTON NEVERFULL ÇANTA

@cantamodellerico  sayfasında bulunan çantalara uzun süredir bakınıyordum.
Louis Vuitton Neverfull model çantayı görünce çok mutlu oldum.




#louisvuitton in bu modeli uzun zamandır aklımdaydı @modadespina sayfasında denk gelince çok mutlu oldum.




Kesimi ve ürünün deri kısmı orijinali ile birebir.
İçinde cüzdan kısmı ve gizli cep bölmesi kullanımı kolaylaştırıyor.
Üründe ithal deri kullanılıyor ve kalitesi mukemmel.



Ürünün kalitesini tartışmıyorum  bile muadilleri arasında tartışmasız en kalitelisi 🤗
Ben hem ojula gidip gelirken hemde yiğit kayra ile dışarı çıkarken bu cantayin kullanıyorum. 🤗
Ürünün fiyatı ise 249 tl ☺

1 yorum:

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....