10 Ağustos 2016 Çarşamba

Yves Rocher Hydra Vegetal Peeling

Merhaba bugün favori #yvesrocher ürünümü sizlerle paylaşmak istedim.

Birçok peeling denedim fakat cildimi hassasiyetinden ötürü çoğundan memnun kalamadım.
Tabi  Yves Rocher Nemlendiricili peeling ile tanışana kadar. 🤗



Vaatleri ve gerçekleştirdikleri:

☆ Cildi ölü hücrelerden arındırarak yeniliyor. (Çok düzenli kullanımda farkı cildinizde hissedebilirsiniz.)
☆ Cildi pürüzsüzleştiriyor (Ki beni kendine aşık eden özelliği cildimi bebek gibi yumuşacık yapması.)
☆ Cilde doğal canlılığını geri kazandırıyor (bu konuda da kesinlikle çok mu çok başarılı)
☆ Paraben, mineral yağ ve renklendirici içermemesi de cazibesini arttıran özellikler arasında. ♡ ♡
☆ Tanecikleri minicik, şeffaf ve yumuşacık olduğu için cildi tahriş etmiyor herhangi bir şekilde yüzü çizmiyor.



Ben indirim döneminde 24.90 a almıştım kesinlikle indirim dönemi olmasa dahi verilen parayı kuruşu kuruşuna hakkeden bir ürün 😍🌼

4 yorum:

  1. Güzel bir ürünmüs bende merak ediyorum ne zamandır alıcaktım iyi hatırlattın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ve hassas bir cilde sahipsen mutlaka kullanmalısın canım 😊

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....