23 Temmuz 2016 Cumartesi

TheraSilk İpek Proteinli Şampuan & TheraSilk İpek Proteinli Saç kremi

Merhaba bugün blog konuklarım #TheraSilk ipek proteinli şampuan ve saç kremi.




Yaklaşık 2 aydır düzenli olarak bu iki ürünü de kullanıyorum.  Başta ben farketmemiş olsam da çevremdeki arkadaşlarım "sen daha yeni kestirmemiş miydin saçlarını, hangi ara bu kadar uzadı saçların?" Diye sorduklarında farkettim saclarımın ne kadar hızlı uzadığını.

Ben firmaların sponsor olup gönderdiği çoğu şampuanı kullanmaya korkarken ürünün içeriğinin temizliği bana güven verdi ve hadi bismillah diyerek başladım ürünlere. İyiki de kullanmışım diyorum şimdi çünkü saç dökülmemi yarı yarıya azalttı ve saçlarımı iki kat hızlı uzattı. Saçlarımdaki tek olumsuzluk ise saçlarımda biraz kabuklanma yapması oldu.




Gelelim şampuanın neler içerip neler icermediğine;


İpek Protein Şampuanı tüm saç tipleri için kullanılabilen çok amaçlı bir şampuan olma özelliğine sahip. 

En bi sevdigim yanı ise SLS, paraben ve tuz içermemesi. ♡ 
Renk koruyucu özelliği ile de boyalı saçlar rahatlıkla kullanabilir.
Içerdigi ipek proteini ve keratin ise saçları besleyip saçları uzatmaya yardımcı oluyor.




● Saç kremi ise saçları ipek gibi yapiyor ve saçları Misleeer gibi kokutuyor.
Üstelik o güzel koku günlerce saçlarımdan gitmiyor.♡
İçinde barındırdığı bitki özü ve yağlar sayesinde saçların elektriklenmeden daha düz ve parlak görünmesini sağlıyor. Benim gibi dalgalı kabaran saçlarınız varsa aradığınız saç kremi bu diyebilirim 👍 
Ayrıca ürünlerin Paraben içermemeşin bir harika.
Kullanımı klasik saç kremleri gibi diyebilorim Saç uçlarına küçük bir miktar kullanıp birkaç dakika bekletip su ile iyice duruluyorum sonrasında saçlarım miiis  ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 

Her şey iyi güzel de fiyatlar nasıl derseniz ürünler şuan indirimde şampuan 45 tl saç kremi ise 55 tl nereden alabilirim derseniz dee




http://satis.therasilk.com.tr den ürünleri satın alabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Elektriği almasını parlak görünmesi çok güzelmis benimde aradıgım en büyük özellik bu. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim için de bir şampuanda en önemsedigim şey saç elektriklenmesi azaltması ve saçı sağlıklı uzatması 😊

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....