17 Aralık 2015 Perşembe

Kırmızı Rujdan Öneriler'le Benefit Roller Lash Maskara Hakkında 😊

Kırmızı Rujdan Öneriler


Herkese Merhabaa 😊
Bugün bloğumun konuğu #Benefit Roller Lash maskara.

Ama öncelikle bikaç şey söylemek istiyorum. ☺
Uzuuuun Uzuuuun bir zamandır yazı yazamıyorum nişan kına düğün telaşı + laptopumun bozulması yazı yazmamı engelledi. Mobilden yazmak da zor geliyordu hele hele görsel eklemek benim için tam bir eziyetti.😣😵 (Ta ki telefonumu değiştiren kadar)

Her neyse lafı çok uzattım 🙈

Bugün bloğumun konuğu olan  #Benefit Roller Lash maskara hakkında biraz konuşalım istiyorum.

Sanırım Son zamanlarda kullandığım eeenn güzel maskara bu 👍

Kendisiyle ortalama 2 ay kadar önce tanıştım. Bu kadar sevebileceğimi düşünmüyordum. Fakat kullanmaya başladığım ilk günden itibaren beni kendine aşık etti ve gün geçtikçe elim başka maskaralara gitmez oldu.

Yay şeklindeki fırçası kirpikleri tamamen kavrıyor ve tek seferde bile çok güzel hacim veriyor. 👍
Birkaç defa üzerinden geçtikten sonra ise benim gibi çok da hacimli kirpiklere sahip olmayan biri için takma kirpik etkisi yaratıyor.
 Durum böyle olunca da çok yazıp sizi yormaktansa   Roller Lash dan önce ve sonra diye bi görsel hazırlayıp sonucu bir de siz görün  istedim. 😊☺
Sonuç ortada sanırım bu görselden sonra fazla söze gerek yok 😄 
Evet Roller lash benim vazgeçilmezim oldu. 😊😍👍
Fiyatına gelince 89tl. evet evet haklısınız malesef her bütçeye hitap eden bir fiyatı yok bu da acaba alsam memnun kalır mıyım verdiğim paraya değer mi gibi soruları akla getiriyor. Ama inanın bu güzel ürünü denemeye değer kızlar. 👍









6 yorum:

  1. Bu maskara benim hayatimin maskarasi ! Deneme boyunu almistim ilk ciktiginda buyuk boyuna para vermeye korktugumdan. Benim kirpiklerim dumduz bir o kadar da upuzun haliyle benim kirpiklerimi kivirabilen bir rimel yokTU. Ta ki bu mucize cikana kadar!!! Herkese oneriyorum gozum kapali :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle alınması gerekenlerin başında yer alıyor 😊

    YanıtlaSil
  3. Blogunuz cok güzel. Bende takipteyim beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Tabiki de hemen takibe alıyorum 😊

    YanıtlaSil
  5. o kadar merak ediyorum ki yazınla karşılaşmam mutlu etti beni :)

    YanıtlaSil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....