5 Temmuz 2015 Pazar

Kırmızı Rujdan Öneriler

Kırmızı Rujdan Öneriler

Merhaba canlar farketmişsinizdir hiç değilse haftada bir yazı yazmaya çalışıyordum.
Fakat şuan tatilde olduğum için ve telefondan bloğa yazı yazmanın işkence olduğunu farkettiğim için 2 hafta sonrayı bekliyorum ☺

Yazı yazmaya daha yeni ısınmışken ara vermek benim de  hiç mi hiç hoşuma girmese de el mahkuum 🙈

Bayramdan hemen sonra bomba  gibi yazılarla sizinleyiiim. Beni bekleyin anacııım  😄😚💞💕

Hepinizi kocaamaaan öpüyorum 😚😘💋


2 yorum:

  1. tatlım ig den takip ediyorum burdan da takip etmek istedim ama bu siteye katılın butonunu bulamadım. ben de bloguma beklerim bu arada :) http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çevrelerine ekleyerek takip edebilirsin ama zaten takipteymişsin 😚
      Bende bloğunu takibe aldım 😊💕

      Sil

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....