14 Haziran 2015 Pazar

Herkese merhabaaa :)  
Bugün ki yazım Clinique vücut peelingi ile ilgili. :)

Kendisiyle ilgili çok ama çok güzel şeyler yazmak ister
dim ama yapısındaki taneciklerin çok sert olması malesef cildi hafif de olsa tahriş ediyor. :(

Kendilerini üç defa elime uyguladım.

Birinci uygulamadan sonra elim yumuşacık oldu ama aynı zamanda elimde anlam veremediğim hafif bir kızarıklık oluştu. Acaba çok mu bastırarak uyguladım diye düsünüp birkaç gün son sonra ikinci uygulanamayı yaptım ve yine aynı şeyi yaşadım.

Ama pes ettim mi hayııır Allah'ın emri 3 diye düşünüp kendilerine 3. şansı verdim ve vee  veee
sonuç yine aynı :(






Kızarıklık geçtikten sonraki durum bu. Ellerim pamuk gibiii....
Şu an büyük bir ikilem yaşıyorum acaba elimdeki yumuşaklığın büyüsüne kapılıp devam mı etmeliyim yoksa kızarıklıktan ötürü bir daha kullanmamalı mıyım? Eğer bir daha alır mısın diye merak ediyorsanız da büyük bir samimiyetle Hayır diyorum...
Hepinize musmutlu pazalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Indirimli Alışveriş

Merhabalaaar... Her seyin fiyati 2-3 katina çıkmışken  Taksim Pazar  sitesinin herkese inat fiyatları düşük tutmasi mukemmel olmis dogrusu....